...
Реєструйся

Правила форуму ВАК


1. Загальні положення

1.1. Форум створений і діє на порталі www.kadrovik.ua, що є офіційним інтернет-полем Всеукраїнської асоціації кадровиків. Форум на www.kadrovik.ua – місце для публічних дискусій, в першу чергу, з питань управління персоналом, трудового права, кадрового діловодства та інших тем, пов’язаних з роботою служби персоналу.

1.2. Форум на www.kadrovik.ua включає наступні розділи: «Робота кадровика», «Обмін документами, формами, положеннями», «журнал «Довідник кадровика» , «Нове в законодавстві», «Про Асоціацію», «Дозвілля».

1.3. Форум відкритий для читання всім бажаючим. Для того щоб відповідати на існуючі теми і створювати нові, необхідно зареєструватися.

1.4. Всі повідомлення учасників форуму є їх власною думкою. Адміністрація форуму не несе відповідальності за повідомлення користувачів і не гарантує достовірність викладеної в них інформації.

1.5. Форум є постмодеруємим, тобто додавання повідомлень і їх поява на сайті відбувається відразу, а перевірка і, в разі їх невідповідності цим Правилам або протиріччя принципам Всеукраїнської асоціації кадровиків, видалення – пізніше.

2. Рекомендації

2.1. Створюйте нові теми у відповідних розділах. Тема, створена в не відповідному її тематикою розділі, буде переміщена у відповідний. Якщо ви помилилися і створили тему не в тому розділі, напишіть приватне повідомлення модератору – він перемістить її в потрібний розділ.

2.2. Не створюйте дублікатів тем. Перед створенням нової теми скористайтеся пошуком. Можливо, питання, яке ви хочете підняти, вже обговорювалося. У цьому випадку свої питання та / або відповіді додавайте у вже наявну тему.

2.3. Не рекомендовано займатись самомодеруванням, тобто робити зауваження іншим учасникам форуму. Про свою незгоду з чиїми-небудь діями на форумі краще звернутися до його адміністрації.

3. Забороняється

3.1. Публікація свідомо помилкової інформації, наклепів, а також відомостей, які можуть завдати шкоди репутації Всеукраїнської асоціації кадровиків чи негативно вплинути на професійну діяльність учасників форуму.

3.2. Перехід під час дискусій кордонів ввічливості, грубі, нецензурні вирази й образи в будь-якій формі, будь-якого виду дискримінація.

3.3. Створення тем з заголовками «Допоможіть», «Питання» і т.п. Називайте теми більш конкретно, проявляйте повагу до інших учасників форуму.

3.4. Публікація повідомлень, що містять рекламу, спрямованих на створення попиту на які-небудь послуги або товари (у т.ч. інтернет-ресурси). Це ж відноситься до підпису під повідомленням. Розміщення реклами на сайті платне. Для публікації подібного роду інформації зверніться до адміністрації сайту.

3.5. Збір електронних адрес потенційних клієнтів кадрових послуг, в т.ч. шляхом оголошення про безкоштовних інформаційних розсилках. Можливості сайту дозволяють розміщувати інформацію безпосередньо на форумі. Пропозиції розсилати матеріали по e-mail розцінюються як використання форуму для формування бази адрес його учасників. Теми та повідомлення з подібним змістом будуть видалятися, а їх авторам доступ до форуму буде закриватися без додаткових попереджень.

3.6. Спам – розсилка рекламних повідомлень в особисту пошту учасників форуму.

3.7. Обговорення закритих або віддалених тем. Публічне обговорення рішень адміністрації сайту в частині модерування та адміністрування форуму. Спірні випадки мають бути врегульовані в закритому листуванні з адміністрацією сайту.

3.8. Публічне вираз незгоди з будь-яким з пунктів цих Правил.

3.9. Створення повідомлень, зміст яких суперечить законодавству України і міжнародним правовим нормам (наприклад, відкриття та обговорення тем з питаннями типу «як ухилитися від виплати заробітної плати», «як звільнити вагітну жінку», «як відмовити працівникові в наданні прав і гарантій, зафіксованих в ТК України »і т.п.) 3

.10. Адміністація форуму встановила обмеження на їх використання картинок. Оскільки перевантаженість форуму подібними «добавками» позначається на сприйнятті інформації, на час завантаження сторінок і істотно збільшує витрату трафіку, вводиться заборона на використання графіки в підписах розміром понад 15 кб і «лінієчок», які перетворюють теми в комікси. Підписи підпадають під це обмеження будуть очищатися адміністрацією без попередження. Ми закликаємо поважати своїх колег і не позбавляти їх можливості також вільно заходити на форум і брати участь в дискусіях без зайвого навантаження на трафік і психіку.

3.11. Вживання новомодного інтернет-сленгу з коверканням слів. На професійному порталі це неприпустимо.

4. Політика модерування та адміністрування форуму

4.1. Адміністрація залишає за собою право закривати і відкривати дискусії, видаляти, переміщати і редагувати повідомлення користувачів, якщо вони не відповідають цим Правилам в будь-якій їх частині.

4.2. У разі незгоди з діями модераторів, звертайтеся до адміністрації сайту.

4.3. Конструктивні пропозиції щодо поліпшення роботи форуму та структури сайту публікуються в розділі «Про Асоціацію» (за винятком питань, пов’язаних з конкретними повідомленнями, особистої реєстрацією, а також обговорення дій адміністрації – див. пп. 3.7. Та 4.2.)

4.4. Дані Правила можуть бути доповнені і змінені в будь-який час без попереднього повідомлення учасників форуму. При цьому адміністрація зобов’язується відобразити факт змін в новинах.