...
Реєструйся

Режим роботи на підприємстві


Доброго дня!

Наша компанія – це інтернет магазин, є відділи, які працюють 7 днів в тиждень, але для кожного співробітника в цих відділах встановлено 5-ти денний режим роботи (8 годин на день). У когось припадає робота не завжди з понеділка по пятницю. Є такі що праюють з неділі по четверг (пятниця і субота вихідні), або з вівторка по суботу (неділя і понеділок вихідні). Підскажіть, робимо Правила внутрішнього розпорядку і там указуємо режим роботи. Це є порушення закону, якщо у наших працівників такий графік? Яка  в такому випадку практика? Чи треба обовязково тим працівникам згідно закону (ті у яких припадає на суботу і неділю робота) давати додатковий вихідний день, чи оплачувати в подвійному розмірі ЗП? Чи як?