Доброго дня! Склалась на роботі заплутана ситуація, прошу допомоги спеціалістів.
Майже 3 роки назад я пішла у відпустку по догляду за дитиною до 3-х років, На той час мала ставку бухгалтера та 0,5 ставки економіста, ще 0,5 економіста була вільна. Під час моєї відпустки на ставку бухгалтера прийняли робітницю А, але в наказі не вказали що на час відпустки. Також на ставку економіста прийняли робітницю В на постійній основі. В січні цього року робітниця А, у звя’зку з важкою хворобою, звільнила 0,5 ставки бухгалтера і я вийшла на ці 0,5 ставки не перериваючи відпустки по догляду. В травні робітниці А дали інвалідність. В липні я маю виходити з відпустки по догляду за дитиною, в цей час робітниця А йде у відпустку.
У звязку з цим в мене такі питання.
1. Я повинна вийти на 1,5 ставки. Чи я автоматично звільняю 0,5 економіста. чи мені треба писати заяву в день виходу з відпустки? Тоді в цей день цю посаду займає 1,5 особи? Чи це вірно?
2. Якщо я вихожу на посаду бухгалтера, на ставку. Тоді працівниці А повинні надати іншу посаду? Коли, після виходу її з відпустки, чи до? Чи має значення, що вона інвалід?
3. Чи можу я вийти на 0,5 ставки бухгалтера і 0,5 ставки діловода? Чи я можу перевестись лише після виходу, наприклад, у перший день роботи?
Дуже дякую за допомогу!