Поради для роботи, коли не знаєте як справитися з роздратуванням до колеги, і для співбесіди, коли потрібно відповісти на питання: «Як ви працюєте з тими, хто вам не симпатичний».
Звичайно, працювати було б набагато простіше, якби всі колеги вам подобалися. Але така ситуація віддалена від реальної і, до слова, не така вже й погана, як може здатися з першого погляду.
Чому рекрутер запитує про роботу з тими, хто вас дратує, як краще відповідати на це питання і як в реальній ситуації трудитися з тими, хто може привести вас до сказу. Але про все по порядку.
Відповідаємо рекрутеру на питання: «Як ви працюєте з людьми, які вас дратують?»
Якщо ви думаєте, що немає ніякого сенсу запитувати про це на інтерв’ю, поспішаємо вас осмикнути. Сенс є, і він зовсім із секретом. Більше того, це питання досить поширене на інтерв’ю.
Питають про дратівливості не для того, щоб викликати у вас ступор або додаткову напругу – просто хочуть розуміти, наскільки ви конфліктна людина, як легко ви стаєте дратливими іі чи впишетеся у колектив.
Питання може звучати безпосередньо під час інтерв’ю або можете його знайти в анкеті при працевлаштуванні. Будьте готові до нього і зосередьте свою відповідь на те, що не відлякає потенційного роботодавця.
1. Будьте чесні в тому, що вас турбує
Навіть самий терплячий чоловік може вийти з себе. Тому напевно ви знаєте, яка поведінка вам не подобається в робочих моментах. Не соромтеся сказати про це інтерв’юеру – так ви зможете вберегти себе від роботи, яка буде роз’їдати вашу нервову систему.
2. Покажіть, що ви не дратівливі по дрібницях
У той же час, роботодавці не хочуть наймати людей, які будуть роздратовані кожною дрібницею. Занадто легко потрапити в пастку, відповідаючи на це питання, показавши відсутність терпіння чи розуміння по відношенню до інших.
3. Наведіть приклад того, як ви працюєте з роздратуванням
Постарайтеся описати ситуацію, коли ви були роздратовані на роботі. Це могло статися через некомпетентність співробітника, небажання колеги йти на контакт, якісь особливі манери, які вам не особливо зрозумілі, і багато інших випадків.
Як працювати з тим, хто вам не симпатичний
Ведучі багатьма улюбленої американської науково-популярної телепередачі на каналі Discovery «Руйнівники легенд» Адам Севідж і Джеймі Хайнеман разом роблять цікавий і важливий проект. Але при цьому вони не є хорошими друзями. Більше того, за словами Адама, вони не спілкуються на зйомках і поза них і дико дратують одне одного.
Але навіть такий трудовий союз буде продуктивним, якщо слідувати 5 принципам роботи.
1. Поважати інших
Наявність поваги — критично важливо. Якщо ви поважаєте когось, зовсім не обов’язково відчувати до нього симпатію, щоб мати з ним успішні робочі відносини. Ну і, звичайно, потрібно любити спільну справу, якому присвячуєте час.
2. Розібратися в першопричинах
Почніть з себе, тому що причина дратівливості може бути у вас самих. Існує думка, що нам не подобається в оточуючих те, що є в нас самих, але в чому ми боїмося собі зізнатися. Чи тільки за нешкідливу звичку ви терпіти не можете людини, трудящого з вами пліч-о-пліч? Часто справа в нашому підсвідомому бажанні знайти причину для роздратування, яка б відволікала від основних проблем.
3. Не піддаватися на провокації
Ми так багато часу і сил витрачаємо на обговорення недоліків того, хто виводить нас з себе, що забуваємо про основну мету нашого перебування на роботі. Тому зосередьтеся на роботі і просто ігноруйте, якщо ваш колега – системний і відвертий провокатор.
Таким людям потрібна відповідна реакція, а ваше завдання – зберігати спокій і ігнорувати. Чи не готує грунт для подальших дій, будьте незворушні й усміхнені. Будь то енергетичний вампір, який «харчується» чужими емоціями, або той, хто хоче вижити вас з колективу.
4. Не звертати увагу на соціальне
Тобто коли відносини на роботі виключно ділові, в яких немає місця якихось особистих переживань, це тільки допомагає в роботі. Плюс розірвати такі відносини набагато простіше, тому що у вас чітко позначені межі взаємодії.
5. Але акцентувати на різному
Люди, які мало приємні один одному, можуть бути просто різними, у яких мало спільного. Але саме це допомагає помічати різні нюанси роботи, що дуже корисно для проекту, який вдосконалюється під вагою різних думок.
За матеріалами Work.ua