...
Реєструйся

Які риси є запорукою успішності кадровика


Кому як не кадровику відомо, що ідеальних кандидатів на ту чи іншу посаду не буває. І тому під час добору потрібно орієнтуватися на низку якостей, які мають бути притаманні особі, котра претендує на ту чи іншу посаду. Наприклад, для вчителя — це стресостійкість, вимогливість, для юриста — тактовність, моральність. А от якими якостями повинен володіти сам кадровик, розглянемо нижче.

Ерудованість
Кадровик має бути обізнаним не тільки в кадровому діловодстві, а й бути юристом, бухгалтером та психологом, адже його робота різнобічна і передбачає спілкування із людьми різних сфер діяльності.

Лідерство
Кадровику потрібно знаходити як індивідуальний підхід до кожного співробітника, так і вміти мотивувати весь колектив до продуктивної спільної роботи.

Відповідальність
Від роботи кадровика залежить успішність всієї компанії, тому йому належить з особливою відповідальністю ставитися до своєї роботи, особливо стосовно добору персоналу.

Комунікабельність
Надзвичайно важливо для кадровика — професійно володіти навичками спілкування: вміти вислухати співрозмовника, схилити його на довірливу бесіду, шукати компроміси, згладжувати суперечності…

Неконфліктність
Кадровику доводиться спілкуватися з надзвичайно різними людьми за темпераментом, тому він мусить уміти встановлювати та підтримувати стосунки з будь-ким, а також мати змогу попереджати й вирішувати конфлікт.

Об’єктивність
Кадровику не варто, наприклад, брати до уваги перше враження про співрозмовника, потрібно дати йому висловитися, проте не варто допускати відхилення розмови від основного напрямку.

Організованість
Кадровик працює із великим обсягом інформативного матеріалу та значною кількістю людей, тому надто важливим є те, наскільки швидко він може опрацювати інформацію, що надходить, виокремлювати достовірну й ефективно її використовувати.

Стратегічність
Часто кадровику доводиться вирішувати ситуації, що потребують важливих оперативних дій, тому необхідно, щоб він умів прогнозувати розвиток рішення, його наслідки та обирати найоптимальніший варіант для досягнення результату.

Далекоглядність
Важливим аспектом для кадровика є готовність започаткувати та реалізовувати нові, оригінальні напрямки діяльності й розвитку компанії та мобілізовувати персонал на їх виконання.

Вимогливість
Кадровик має докласти максимум зусиль, аби кожна поставлена ним мета була досягнута, проте слід пам’ятати, що вимогливість до інших починається з вимогливості до себе.

Тож якщо Вам притаманні вищезазначені риси — успіх у кадровій сфері Вам забезпечено. Якщо ж ні — практика з роками неодмінно допоможе загартувати їх.

Джерело: редакція журналу «Довідник кадровика»