...
Реєструйся

Чи може підприємство відмовитися від отримання поштового відправлення?


На підприємстві функціонує канцелярія, у працівника якої є довіреність на отримання пошти в поштовому відділенні. Із пошти в канцелярію підприємства надійшло повідомлення про лист від працівника А. Чи може канцелярія не забирати цей лист, і він, пролежавши місяць на пошті, повернеться до адресанта? Чи передбачена відповідальність за відмову від отримання листа?

 

Так, може.
Ні, не передбачена.

Розгорнута відповідь на це та інші запитання — у вкладенні до журналу «Довідник кадровика. КАДРОВИК.UA» — «Кадри. Гарячі запитання кадровика» № 03, 2018, у рубриці «Запитайте фахівця» від Миколи БОЙКА, доцента Інституту післядипломної освіти Київського національного університету імені Тараса Шевченка, адвоката

Придбати видання Архів журналу

Матеріали до теми


Алгоритм подання роботодавцями трудової книжки на оцифрування
Роботодавці подають трудові книжки працівників на оцифрування на порталі portal.pfu.gov.ua Першочергово подаються відомості про осіб, які найближчим часом набувають права ...
Кейс для кадровика. Повідомлення про масове вивільнення працівників
Якщо на підприємстві планується масове вивільнення працівників у зв’язку зі скороченням їхньої чисельності, не пізніше ніж за 2 місяці до ...