...
Реєструйся

Порядок інформування про порушення застосування ПСП змінено


Наказ Міністерства фінансів України від 19.06.2017 № 514, яким затверджено новий Порядок інформування роботодавців платника податку про наявність порушень застосування податкової соціальної пільги (ПСП), позбавлення платника податку або про відновлення його права на податкову соціальну пільгу та форму Повідомлення про наявність порушень, набрав чинності. Відповідно до зазначеного документа контролюючі органи, аналізуючи показники податкової звітності, повідомлятимуть роботодавця про наявність виявлених на підставі даних податкової звітності чи документальних перевірок порушень працівником такого роботодавця застосування ПСП, про позбавлення працівника податку чи відновлення його права на ПСП  відповідно до  підп. 169.2.4 Податкового кодексу України. Податковий орган, у повідомленні про порушення також зазначає про відновлення права працівника на ПСП, яка починає застосовуватись  з наступного місяця після місяця, в якому суми недоплати ПДФО та штраф у розмірі 100 % суми недоплати повністю погашені платником податку на підставі включення таких сум до його річної податкової декларації. Але такий порядок застосовується  тоді, коли такі суми не були утримані податковим агентом за рахунок доходу працівника.

Джерело: редакція журналу «Довідник кадровика»

Видання для кадровиків Журнали реєстрації