...
Реєструйся

Претенденти на посади з підвищеним корупційним ризиком проходять спец перевірку


Організація спецперевірки покладається на керівника органу, на зайняття посади в якому претендує особа

Кабмін затвердив Порядок проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад, що передбачають заняття відповідального чи особливо відповідального становища, і посад з підвищеним корупційним ризиком.

Згідно з постановою від 25 березня 2015 № 171, посадами, які передбачають заняття відповідального чи особливо відповідального становища, є:

— посади, передбачені ч. 1 ст. 9 Закону про держслужбу;
— 1 — 3 категорії посад держслужбовців і посадових осіб місцевого самоврядування;
— посади суддів, прокурорів і слідчих;
— посади, що підлягають заміщенню вищим офіцерським складом військовослужбовців;
— посади керівників, заступників керівників держорганів, юрисдикція яких поширюється на всю територію України, їх апаратів і самостійних структурних підрозділів;
— посади керівників, заступників керівників органів влади АР Крим, держорганів, юрисдикція яких поширюється на територію однієї або кількох областей, м. Києва або м. Севастополя;
— посади керівників держорганів, органів влади АР Крим, юрисдикція яких поширюється на територію одного або кількох районів, міст республіканського в АР Крим чи обласного значення, районів у місті, міст районного значення.

Перелік посад з підвищеним корупційним ризиком затверджується Національним агентством з попередження корупції.

За загальним правилом організація спецперевірки покладається на керівника органу, на зайняття посади в якому претендує особа. При цьому спеціальній перевірці підлягають відомості щодо:

1) наявності судового рішення, що набрало законної сили, згідно з яким особа притягнута до кримінальної відповідальності, а також наявності судимості, її зняття, погашення;
2) факту, що особа піддана, піддавалася раніше адміністративним стягненням за пов’язані з корупцією правопорушення;
3) достовірності відомостей, зазначених у декларації особи;
4) наявності в особи корпоративних прав;
5) стану здоров’я, освіти, наявності наукового ступеня, вченого звання;
6) ставлення особи до військового обов’язку;
7) наявності в особи допуску до держтаємниці;
8) поширення на обличчя люстраційного заборони обіймати відповідну посаду.