...
Реєструйся

З початку року в Україні спрощено процедуру медичної реабілітації працюючої людини


З 1 січня 2018 року запрацював новий механізм надання послуг з медичної реабілітації працюючих людей після перенесених ними захворювань і травм.

Одним з основних моментів такого механізму є запровадження адресності в отриманні застрахованими громадянами належного реабілітаційного лікування у санаторних закладах.

Тепер виключно застраховані особи (працюючі громадяни) самостійно обирають санаторно-курортний заклад відповідно до визначених лікарем профілів медичної реабілітації для отримання належного лікування.

Загалом процедура отримання медичної реабілітації на сьогодні виглядає таким чином.

Заклад охорони здоров’я (лікарня), в якому людина перебуває на лікуванні, інформує робочий орган Фонду соціального страхування України про потребу такої людини в медичній реабілітації протягом доби з моменту надання висновку лікарсько-консультативної комісії.

Не пізніше наступного дня представник Фонду відвідує застраховану особу безпосередньо у лікарні, де надає їй роз’яснення про Порядок забезпечення реабілітаційним лікуванням, а також оформлює заяву для забезпечення таким лікуванням.

Надалі представник Фонду перевіряє перебування такої людини у Державному реєстрі загальнообов’язкового державного соціального страхування, здійснює комунікацію із санаторно-курортним закладом, який обрала людина та готує відповідні документи.

Таким чином, усі бюрократичні процедури, пов’язані із збором та оформленням документів здійснюють працівники Фонду, а не застрахована особа.

Загалом уся процедура від моменту повідомлення людини про її право на реабілітацію до узгодження дати заїзду до санаторно-курортного закладу та підписання тристороннього договору займає не більше трьох днів.

Джерело: www.msp.gov.ua

Видання для кадровиків Журнали реєстрації

Матеріали до теми


Сектор психосоціальної підтримки інформує, як керівнику підтримати працівників
Як керівник ти маєш багато можливостей, щоб підтримувати ментальне здоров’я своїх працівників.   П’ять основних порад керівникові Розкажи персоналу про ...