Проект видавничого дому «МЕДІА-ПРО»

Експерти журналу «Довідник кадровика» готують щокварталу УНІКАЛЬНІ ВИДАННЯ, що детально і вичерпно надають відповіді на найбільш актуальні і «гарячі» питання, що виникають у щоденній роботі кадровика.

Замовте або передплатіть «Довідник кадровика. СПЕЦВИПУСК» — найбільш повні зібрання практичної інформації, з поясненнями і рекомендаціями провідних експертів-практиків.

Редакція журналу «Довідник кадровика» формує тематику СПЕЦВИПУСКІВ відповідно до замовлень своїх передплатників.

Нам важливо знати, що цікавить саме вас! Запрошуємо до діалогу! Написати нам

Замовити

Передплатний індекс: 99199

ЗНИЖКИ І ПОДАРУНКИ у комплекті: журнал «Довідник кадровика» + 4 тематичні журнали «Довідник кадровика. Спецвипуск»

Передплатний індекси комплекту: 95350

Найвигідніша передплата — в редакції! Для замовлення завантажте рахунок-фактуру

З питань передплати звертайтеся: (044) 568-5138, 507-2226, podpiska@mediapro.com.ua

Усі видання для кадровиків

1

квартал 2017
Державний нагляд та контроль

Службові листи — це узагальнена назва великої групи управлінських документів, що є основним засобом обміну інформацією юридичних осіб між собою, а також із громадянами.

Листи складають з усіх питань управлінської діяльності державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, а також фізичних осіб — підприємців. Листи мають різне призначення, а тому існує чимало видів і різновидів службових листів.

У спецвипуску розглянемо класифікацію службового листування, приклади оформлення текстів найбільш поширених видів листів, вимоги до виготовлення бланку листа, а також етапи роботи з вхідною та вихідною кореспонденцією.

2

квартал 2017
Добираємо назви посад і професій

У спецвипуску буде висвітлено основні напрями реалізації державної політики, спрямованої на захист життя і здоров’я людини в процесі її трудової діяльності: базові норми законодавства та їх актуальні зміни; гарантії прав на охорону праці (під час прийняття на роботу, під час роботи, пільги і компенсації); організаційні заходи (управління охороною праці, служби охорони праці, медичні огляди, навчання); контрольно-наглядова діяльність (перевірки, розслідування, співпраця з роботодавцями, дозвільна діяльність); нормативно-правове забезпечення безпеки та гігієни праці.

Окрема увага буде приділена застосуванню ризикоорієнтованого підходу до оцінки стану охорони праці на виробництві, процедурам проведення атестації робочих місць за умовами праці, оптимізації витрат на охорону праці.

3

квартал 2017
Посадові (робочі) інструкції

Важко уявити собі більш важливий напрямок роботи для кадрової служби або служби по роботі з персоналом на будь-якому підприємстві, в установі чи організації, ніж добір потрібного персоналу. Від правильно дібраного персоналу значною мірою залежатимуть як ефективна діяльність усього підприємства, так і «безтурботність» подальшої роботи самої кадрової служби. І це цілком зрозуміло, бо коли у підприємства «найкращі» працівники (з точки зору їх освітньої та професійної кваліфікації, досвіду роботи, відповідності специфіці підприємства тощо), то й підприємству буде легше стати лідером поміж інших аналогічних підприємств відповідної сфери діяльності, подолати своїх конкурентів та збільшити свої прибутки.

Тож аби припуститись якнайменше помилок під час добору персоналу, відповідним працівникам кадрової служби, зокрема, варто добре знати:

• як правильно організувати процес добору персоналу;
• етапи процесу добору персоналу;
• методи та джерела для пошуку потрібних працівників;
• як оцінити відповідність знайдених кандидатів до наявних вакансій;
• які документи слід підготувати у процесі добору персоналу.

Отже, зазначені питання, а також деякі інші будуть розглянуті у матеріалах цього спецвипуску, який може стати для кадровиків своєрідним довідником, що має на меті допомогти їм у роботі під час вирішення різних проблем, пов’язаних із процесом добору персоналу на підприємстві.

4

квартал 2017
Звітність роботодавця

Правильне складання та оформлення кадрових документів є одним із основних завдань кадрової служби. Усім кадровикам також відомо, що документація має вестися згідно з певними правилами. Відповідність документації таким правилам, зокрема вимогам певних нормативно-правових актів, убезпечить підприємство, установу, організацію як від можливих штрафів з боку контролюючих органів, так і від можливих трудових спорів з працівниками.

Саме для з’ясування відповідності наявної на підприємстві кадрової документації зазначеним нормативно-правовим або нормативно-технічним актам і потрібен аудит кадрової документації, що допоможе визначити, якої документації у кадровій службі підприємства бракує, а яку слід доопрацювати або у встановленому порядку виправити.

Як же правильно організувати аудит кадрової документації, який він буває, коли і чому його треба проводити, які саме документи мають бути у кадровій службі підприємства, як вони мають бути оформлені та на підставі чого? На всі ці та інші запитання щодо аудиту кадрової документації читачі зможуть знайти відповіді у матеріалах цього спецвипуску.

Теми щоквартального журналу «Довідник кадровика. Спецвипуск»
на 2017 рік

І квартал  —  Листування та організація роботи зі службовими листами
ІІ квартал   —   Організація та забезпечення безпеки праці
ІІІ квартал   —   Добір персоналу на підприємстві: основні етапи, методи, документація
ІV квартал   —   Аудит кадрової документації

Із питань придбання звертайтесь: (044) 526–5138, podpiska@mediapro.com.ua

4 квартал
2013 рік
3 квартал
2012 рiк
2 квартал
2012 рiк
2 квартал
2010 рік
1 квартал
2009 рік