Вхід

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.


Отримайте БЕЗКОШТОВНО! 
4 основні Посадові інструкції
 Надішлемо їх на вашу електронку
 

20 повідомлень / 0 нових
Останнє повідомлення
grgaok
14 лютого, 2013 - 17:33
Доброго дня. Підкажіть, будьте ласкаві, якщо відбуваються зміни у штатному розписі і перейменовується назва управління чи є це підставою для проходження всієї процедури вивільнення працівників управління (попередження за 2 місяці тощо), чи варто лише внести відповідний запис у трудовій, на підставі розпорядження.
NAI
Зображення користувача NAI.
Експерт ВАК
15 лютого, 2013 - 10:32
Що роботи і як залежить від змін у штатному розписі. Якщо змінюються істотні умови праці працівників, передбачені частиною третьою ст. 32 КЗпП, то, звичайно, необхідно проводити процедуру попередження працівників не пізніше ніж за два місяці і т.д., і т.п. А при зміні тільки найменування підприємства вноситься відповідний запис до трудових книжок згідно з п. 2.15 Інструкції про порядок ведення трудових книжок.
Гость (не перевірено)
22 березня, 2013 - 11:42
Хвилює питання, якщо змінюється тільки назва підприємства, які зміни треба внести до колдоговора чи реєструвати новий?
NAI
Зображення користувача NAI.
Експерт ВАК
22 березня, 2013 - 12:18
Відповідно до ст. 9 ЗУ «Про колективні договори і угоди» від 01.07.1993 № 3356-ХХІІ у разі реорганізації підприємства колективний договір зберігає чинність протягом строку, на який його укладено, або може бути переглянутий за згодою сторін.
Гость (не перевірено)
22 березня, 2013 - 15:23
Добрий день! Наше підприємство реорганізовуеться шляхом перетворення з ПП у ТОВ з правонаступництвом (код ЄДРПОУ залишаеться старий) і стає питання, як правильно перевести працівників до ТОВ. Директор вважає, що потрібно звільнити всіх по переводу до ТОВ. Але при цьому потрібен лист-клопотання, але як??? Якщо 19.03. існує ПП, а ТОВ ще немає, 20.03. вже є ТОВ, але не має вже ПП!!! Чи можна перевести працівників за п.5 ст.36 КЗпПУ, компенсацію за не використану відпустку перевести на новий р/р ТОВ зсилаючись на протокол засновників та наказ по підприємству про реорганізацію. Які записи вносити до трудових? Чи починати всі накази, положення і т.д заново, чи можна продовжувати?????? Допоможіть
NAI
Зображення користувача NAI.
Експерт ВАК
26 березня, 2013 - 11:46
Відповідно до останньої частини ст. 36 КЗпП у разi змiни власника пiдприємства, а також у разi його реорганiзацiї (злиття, приєднання, подiлу, видiлення, перетворення) дiя трудового договору працiвника продовжується. Отже, керуючись п. 2.15 Інструкції про порядок ведення трудових книжок, необхідно внести до трудових книжок працівників запис про перейменування підприємства. І ніякого переведення. А накази із новою назвою підприємства розпочати з першого порядкового номера.
trubvokms_80501
VOKMS
18 листопада, 2019 - 17:53
Як юридично правильно перевести працівників школи якщо змінився засновник та головний розпорядник коштів? Тобто до нашої ОТГ доєднали ще 1 село, основні матеріали передасть районна рада, а от педагогічні працівники отримували з/п у відділі освіти РДА, а тепер мають отримувати у відділі освіти ОТГ, тобто це 2 різні організації. І педагогічні працівники числяться на балансі РДА, як їх перевести в ОТГ юридично правильно. РДА каже що переводити не треба, оскільки школа та сама залишається, просто змінюється засновник, а у податковій і пенсійному стверджують що необхідно якимось чином їх перевести, щоб висвітлити в податковій з ОТГ, а не РДА. Що нам робити?
Belka579
4 листопада, 2013 - 19:07
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, чи вірний алгоритм дій при перейменуванні підприємства: 1. 10.07.13 - Рішення про зміну назви ТОВ "А" на ТОВ "Б" та зміни директора. 2. 10.07.13 - Накази по ТОВ "А": 1.Про зміну директора з 11.07.13                                                  2. Про зміну назви з моменту держ. реєстрації зміни назви. 3. 30.07.13 - Держ. реєстрація зміни назви. 4. Запис в трудовій "ТОВ "А" з 30.07.13 перейменовано у ТОВ "Б". Підстава: Наказ №... від 10.07.13. Паралельно виникло питання: Зміна директора відбулася ще до держ. реєстрації зміни назви, тобто видавався наказ по ТОВ "А". Деякі контрагенти вимагають Наказ на призначення директора, але по ТОВ "Б". Ми надаємо наказ про призначеня по ТОВ "А", наказ про зміну назви - не проходить))) Як довести, що при перейменуванні підприємства кадрові накази не видаються?  Дякую  
NAI
Зображення користувача NAI.
Експерт ВАК
5 листопада, 2013 - 11:03
Зауваження до п. 4 алгоритму дій при перейменуванні підприємства: підставою для внесення до трудових книжок запису про перейменування повинен бути наказ з основної діяльності від 30.07.2013, який оформляється на підставі свідоцтва про державну реєстрацію ТОВ «Б». Пункт 2.15 Інструкції про порядок ведення трудових книжок: «якщо за час роботи працівника назва підприємства змінюється, то про це окремим порядком у графі 3 трудової книжки робиться запис: "Підприємство таке-то з такого-то числа перейменоване на таке-то", а у графі 4 проставляється підстава перейменування - наказ (розпорядження), його дата і номер». Отже, директор є також працівником підприємства і наказу з кадрових питань про його призначення директором ТОВ «Б» не потрібно.
Belka579
5 листопада, 2013 - 12:11
Дуже дякую за допомогу! А чи потрібен тоді Наказ по ТОВ "А" про зміну назви (на підставі Рішення засновників)? Чи видаємо тільки Наказ по ТОВ "Б" (на підставі св-ва про держ реєстрацію ТОВ "Б") І в який з наказів вписати пункт про внесення відповідних змін у трудові книжки?
NAI
Зображення користувача NAI.
Експерт ВАК
5 листопада, 2013 - 15:21
По ТОВ «А» повинен бути виданий наказ від 10.07.2013 не про зміну назви підприємства, у ньому на підставі рішення засновників про зміну назви підприємства визначаються усі необхідні дії і послідовність цих дій із зазначенням виконавців і термінів виконання для одержання свідоцтва про державну реєстрацію ТОВ «Б». Наказ про зміну найменування підприємства ТОВ «А» на ТОВ «Б» оформляється по підприємству ТОВ «А» на підставі свідоцтва про державну реєстрацію ТОВ «Б».  У цьому ж наказі зазначається  пункт про внесення записів до трудових книжок та облікових документів працівників.
Belka579
5 листопада, 2013 - 16:30
Дуже дякую за пояснення!
Ірина_К
26 листопада, 2014 - 14:50
Добрий день! Ви вище писали, що при зміні назви підприємства необхідно розпочати нумерацію наказів з першого порядкового номера. В якому нормативному документі це прописано?
NAI
Зображення користувача NAI.
Експерт ВАК
26 листопада, 2014 - 16:10
Немає такого документа. Це моя особиста думка. Отже, при зміні назви підприємства нумерацію наказів можна продовжувати.
Ірина_К
27 листопада, 2014 - 09:40
Дякую за оперативну відповідь!
Катерина.
24 листопада, 2015 - 14:15
Доброго дня! Підкажіть будь ласка, який наказ потрібно видати при зміні прізвища ФОП у зв'язку з ожруженням. Підставою буде свідоцтво про шлюб, чи виписка з Єдиного держ.реєстру юридичних осіб та ФОП?,  коли видається наказ, в день видачі виписки (і як бути коли вона видана після закінчення робочого дня)? Дякую
Катерина.
24 листопада, 2015 - 14:16
Доброго дня! Підкажіть будь ласка, який наказ потрібно видати при зміні прізвища ФОП у зв'язку з ожруженням. Підставою буде свідоцтво про шлюб, чи виписка з Єдиного держ.реєстру юридичних осіб та ФОП?,  коли видається наказ, в день видачі виписки (і як бути коли вона видана після закінчення робочого дня)? Що робити з особовим картками працівників? Дякую
Катерина.
24 листопада, 2015 - 14:16
Доброго дня! Підкажіть будь ласка, який наказ потрібно видати при зміні прізвища ФОП у зв'язку з ожруженням. Підставою буде свідоцтво про шлюб, чи виписка з Єдиного держ.реєстру юридичних осіб та ФОП?,  коли видається наказ, в день видачі виписки (і як бути коли вона видана після закінчення робочого дня)? Що робити з особовим картками працівників? Дякую
yana757
17 березня, 2016 - 12:12
Доброго дня! Підкажіть, будь-ласка, як поступити в такій ситуації: підприємство планують перейменовувати, всі працівники залишаються на тих самих посадах, окрім начальника управління - його посада буде називатися заступник директора департаменту-начальник управління. Чи є це зміною істотних умов праці для керівника? Буду дуже вдячна за відповідь 
mega_elenka_77731
17 вересня, 2018 - 21:25
Доброго дня! Підкажіть будь -ласка...До комунальної власності селищної ради було передано позашкільний навчальний заклад "Школу естетичного виховання" із власності району. У трудових книжках працівників цього закладу потрібно робити запис лише про зміну назви установи? Чи ще й про зміну  Засновника? Якщо й про зміну Засновника то як?