4 повідомлення / 0 нових
Останнє повідомлення
isnja1_71294
npp_VL
18 березня, 2020 - 15:19
Чи потрібно оновлювати всі посадові інструкції в установі, якщо змінилася назва вищестоящого органу і змінилася у звязку з цим печатка? Чим це регламентується?
olga.2810_81492
19 березня, 2020 - 16:32
ДС
isnja1_71294
npp_VL
20 березня, 2020 - 08:32
Не зрозуміло
shef_kadry
25 березня, 2020 - 22:11

Оскільки зміни щодо нової назви установи вносяться до всіх кадрових та локальних актів даної установи зміни варто внести і до посадових інструкцій. Це обумовлено ще й тими обставинами, що   по відповідні посади будуть прийматися на роботу нові працівники, тож їх варто знайомити з інструкціями відповідної установи з новою назвою.