Вхід

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.


Отримайте БЕЗКОШТОВНО! 
4 основні Посадові інструкції
 Надішлемо їх на вашу електронку
 

5 повідомлень / 0 нових
Останнє повідомлення
Emma
26 березня, 2015 - 15:06
Підкажіть будь ласка, що робити,якщо у держслужбовця у особовій картці (П-2-ДС) вже немає місця для того, щоб здійснювати записи (про підвищення кваліфікації, відпустки, просування по службі) ??
NAI
Зображення користувача NAI.
Експерт ВАК
26 березня, 2015 - 15:40
Завести другу як продовження першої.
Олег Собенко
26 березня, 2015 - 22:24
Якщо в організації існує система електронного документообігу, в тому числі і повноцінний кадровий облік. Система дозволяє друкувати всі необхідні регламетовані форми в любий час станом як на поточну, так і на любу попередню дату. Чи обов’язково вести паралельно кадровий облік у паперовому вигляді, як це робили 20-50 років тому? Наприклад система дозволяє роздрукувати особову картку працівника (форма П-2) станом на любу дату. Чи існують якісь правила для організацій, що мають можливість вести повний кадровий облік в електронному вигляді?
TaViKo
30 березня, 2015 - 11:27
Впевнена, що паперовий варіант П-2 необхідний. При звільненні працівника в архів потрібно буде здати картку П-2, і ви все одно вимушені будете її роздруковувати. Практика показує, що виникають найрізноманітніші ситуації, при яких звільнений працівник звертається до установи за різного роду та тексту довідками, виготовити які допомагає, підказує, зорієнтовує саме картка П-2.
Олег Собенко
30 березня, 2015 - 18:16
Так от при звільнені працівника і є сенс роздрукувати паперовий варіант П-2, щоб здати його до архіву. Я не бачу жодного сенсу дублювати в ручну дані, що заносяться у електронну систему кадрового обліку. Моя практика показує, що користуючись системою кадрового обліку я можу знайти любу, потрібну мені інформацію по любому працівнику за декілька секунд. Ви зможете обігнати сучасні компьютери, шукаючи картку П-2 у шафах? А зможете за хвилину зробити звіт з виборкою інформації з декілька сотен паперових карток П-2 за декілька років? А система дозволяє це робити. Система також керує правами доступу до даних. Наприклад співробітник може мати права отримувати різноманітні сумарні звіти по співробітникам, але може не мати доступу до інформації по кожному окремому працівнику. Різниця між електронною системою кадрового обліку і паперовим веденням кадрового обліку така сама, як різниця між сучасним компьютером і палочками для лічби. А взагалі я цікавився питанням з боку Законодавства. Чи дозволяє Законодавство відмовитись від ведення кадрового обліку "вручну" і в паперовому вигляді друкувати тільки необхідні документи, що мають здаватись до архіву? Як це наприклад реалізовано для касового обліку, обліку податкових накладних (з 01/01/2015 повністю в електронному вигляді) і т.і. Доречі Мінстат, що розробив та затвердив П-2 і всі інші паперові форми обліку, теж вже давно отримує звітність від респондентів виключно у електронному вигляді. Може ті, хто розробляє паперові форми не знають що на дворі настало 21 сторіччя?