Вхід

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.


Отримайте БЕЗКОШТОВНО! 
4 основні Посадові інструкції
 Надішлемо їх на вашу електронку
 

5 повідомлень / 0 нових
Останнє повідомлення
Ніна
25 жовтня, 2012 - 09:08
Доброго дня! У мене склалася досить неприємна ситуація, допоможіть, будь-ласка розібратися. 2 місяці назад я була прийнята на посаду секретар-кадровик, і в перші ж дні роботи приймала на роботу нового працівника, оформити треба було і себе, і його. При формуванні особової справи трудова книжка працівника знаходилася на столі разом з копіями усіх інших документів. Я сама не пам"ятаю, як і куди вона зникла тут була а коли дійшла черга робити запис в трудовій, її не було. Можливо, я десь відволікалась на секретарські справи. Я перешукала скрізь, терпляче чекала, можливо, це жарт нового колективу і її повернуть, але її так і немає. Підкажіть, будь-ласка, що мені робити, бо я вже не знаю як бути.
NAI
Зображення користувача NAI.
Експерт ВАК
25 жовтня, 2012 - 14:55
Видати працівнику дублікат трудової книжки відповідно до розділу 5 «Дублікат трудової книжки» Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мін’юсту, Мінсоцзахисту населення України від 29.07.1993 № 58. Удачі!
Ніна
25 жовтня, 2012 - 16:33
Дуже дякую за відповідь! У мене збереглася ксерокопія загубленої трудової книжки, чи можу я заповнити дублікат на підставі копії, поки буду збирати довідки, деякі підприємства вже не працюють? Я переживаю, що прийде перевірка, а в мене не вистачає книжки, буде штраф?
NAI
Зображення користувача NAI.
Експерт ВАК
25 жовтня, 2012 - 16:42
На жаль, так не можна. Уважно читайте і виконуйте Інструкцію.
Ніна
26 жовтня, 2012 - 08:26
Сьогодні ж цим і займусь.