Реєструйся

ЩО Ж ТО Є ЕЛЕКТРОННА ТРУДОВА КНИЖКА?


У Верховній Раді України зареєстровано законопроєкт № 3623 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі». Тож, вже тиждень про електронну трудову книжку не говорив тільки ледачий.

Відповідно до законопроєкту облік трудової діяльності працівника здійснюватиться в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

Читайте такж: Персональна електронна облікова картка: які зміни на неї чекають?

На кожну застраховану особу заводиться персональна електронна облікова картка, до якої включаються такі відомості:

  1. умовно-постійна частина картки;
  2. частина картки, що відображає страховий стаж, заробітну плату (дохід, грошове забезпечення), розмір сплаченого єдиного внеску та інші дані, необхідні для обчислення та призначення страхових виплат за окремими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  3. частина картки, що відображає особливості статусу особи;
  4. частина картки, що відображає здійснення виплат за окремими видами загальнообов’язкового державного соціального страхування;
  5. частина картки, що відображає загальний страховий стаж особи, у тому числі набутий нею за період до 1 січня 2004 року (далі — електронна трудова книжка).

Як бачимо, на наше питання чітко відповідає 5 частина персональної електронної облікової картка. Відомості, зазначені в цьому пункті стосовно періодів роботи та інших періодів, які відповідно до законодавства, що діяло раніше, зараховувалися до стажу роботи, та займаних особою посад за період до набрання чинності Законом України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі» вносяться до даних реєстру застрахованих осіб на підставі трудової книжки особи, а за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній — документів, передбачених порядком підтвердження наявного стажу роботи за відсутності трудової книжки або відповідних записів у ній, встановленим Кабінетом Міністрів України.

Порядок та черговість подання відомостей для створення електронних трудових книжок визначаються Пенсійним фондом за погодженням із центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної політики у сфері соціального захисту населення.

Приєднуйтесь до нашої спільноти на фейсбуці. Дізнавайтеся найважливіші новини першими, кожного дня добірки найкориснішої та практичної інформації. Достовірно, коротко та зрозуміло!