Як підвищити власну мотивацію та полюбити свою роботу

Дата публікації: 02.08.2019

Поради, як уникнути утрату мотивації, відсутність стимулу, небажання прокидатися удосвіта та йти на роботу, а баз жодного застереження казати: «Я люблю свою роботу», надала Олена Довгань, експерт журналу «КАДРОВИК.UA», експерт із виявлення покликання.

Дуже часто проблеми зниження продуктивності виникають в офісних працівників — монотонність, рутина, стала обстановка роблять свою недобру справу, а вислів «улюблена робота» починає звучати ідеалістично, наївно, а іноді навіть іронічно. Але без цієї любові важко повноцінно жити.

Робота займає третину нашого життя, і дуже велика розкіш витрачати цю третину на те, що приносить лише матеріальний дохід без жодного морального задоволення.

Щоб почуватися щасливою та гармонійною людиною, варто будувати стосунки з роботою так само, як і з людьми, а краще насправді полюбити її. Це не фантастика й утопія — любов, коли йдеться про роботу, можна розвинути як навичку.

Тож навчімося цьому!

Порада 1

Насамперед варто усвідомити, що приходити до офісу вас ніхто не примушує, адже ця робота — результат вашого вільного вибору . Кількість варіантів усіх ваших можливих робіт майже нескінченна, і ви могли б обрати будь-яку. Та з якихось причин, але, безумовно, за власним рішенням, зараз працюєте саме тут. Ви не просто щодня приходите до офісу, ви інвестуєте в роботу компанії свій головний ресурс — час. Тож перетворіться на задоволеного інвестора, а для цього пориньте в минуле та пригадайте:

Важливою складовою щастя є відповідальність. Якщо ви вирішили долучитися саме до цієї компанії та кожного робочого дня приходите до офісу,варто усвідомити й узяти на себе відповідальність. А от наскільки цікавим,корисним та успішним буде ваш досвід на обраному робочому місці залежить насамперед від вас.

Порада 2

Спробуймо розібратися з місією , тобто який сенс є в тому, що ви робите щодня. Для цього дайте відповіді на такі запитання:

  • Як ви оцінюєте ваш внесок у роботу компанії?
  • Як робота вашого відділу впливає на роботу компанії в цілому? 
  • Чи могла б вона так само ефективно працювати, якби весь ваш відділ раптом зник?
  • Як робота вашої компанії впливає на життя ваших клієнтів? 
  • Як це змінює їхнє життя?Як робота вашої компанії впливає на життя міст?
  • Як діяльність вашої компанії впливає на галузь та її розвиток? 
  • Які позиції на ринку займає,які тенденції задає?
  • Як ваша компанія впливає на життя країни?

Порада 3

Пригадайте найприємніші робочі моменти.

Це допоможе усвідомити, що ваш досвід — захоплююча історія звершень та досягнень, подолання перешкод, цікавих подій і навіть несподіваних пригод.

Варто лише їх помічати й не забувати про них!

Порада 4

Вам, певно, знайомі поняття імідж, бренд, репутація . Ці слова зараз уживають часто, а от їхній зміст не завжди для всіх зрозумілий. Насправді все просто — ідеться про враження . До створення цього враження про компанію долучається кожен працівник:

  • прибиральники, які забезпечують охайний вигляд офісу;
  • працівники приймальні, які привітно зустрічають відвідувачів, спілкуються з клієнтами або партнерами по телефону чи електронною поштою;
  • фахівці, які сумлінно виконують свої посадові обов’язки, зокрема чітко дотримуються умов контрактів, укладених із замовниками.

А ще на формування іміджу компанії впливає загальна атмосфера в колективі, корпоративний дух, інформація про неї в суспільстві, зокрема те,що про компанію розповідають самі працівники своїм рідним, друзям,знайомим.

Подумайте, як ви особисто, окрім сумлінного виконання свої роботи,могли б покращити враження про вашу компанію, адже вона — частина вашого життя й від вас зокрема залежить, як її сприймають. Радимо почати з невеликого кроку, наприклад, ви могли б:

  • звернути увагу керівництва на процеси, в яких ресурси компанії можна було б витрачати ефективніше;
  • сказати комусь із колег, роботою яких ви давно захоплюєтесь, як професійно він (вона) виконує її;
  • наприклад, до Всесвітнього дня охорони довкілля впорядкувати при-офісну територію, обладнавши квіткову клумбу чи висадивши кущі або дерева. До речі, до цієї роботи можна залучити працівників компанії;
  • започаткувати офісну традицію, наприклад «Цікавинки вихідних»:скажімо, у п’ятницю, за чашкою чаю зі смаколиками колеги могли б ділитися інформацією про цікаві заходи, що відбуватимуться у вашому місті вихідними;
  • прикрасити офіс до якогось свята;
  • з’ясувати в колег, які зміни їх потішили б, та разом придумати, як цереалізувати. Якщо ви робитимете такі кроки регулярно, то імідж вашої компанії швидко покращиться.

Порада 5

І на останок подумайте,за що ви вдячні вашій компанії:

  • який цікавий і корисний досвід ви отримали; 
  • із ким довелося співпрацювати, чому навчилися й навчили інших;
  • які можливості для самореалізації отримали.

Подякуйте колегам за плідну й цікаву співпрацю. Подяки ніколи не буває забагато, що частіше ви відчуватимете вдячність, то більше підстав для неї буде. Для цього, наприклад, започаткуйте ще одну цікаву традицію: до програми кожного корпоративну (попри його тематику, місце й час проведення)додайте пункт «Щиро вдячні!». Так керівництво може подякувати конкретним працівника та загалом усім, колеги — один одному, працівники — керівництву тощо. В атмосфері вдячності чесноти всіх працівників, зокрема й ваші,розквітнуть і реалізуються якнайповніше.
 



Вас може зацікавити

Газета
Кадри і зарплата
 

Придбати

Спецвипуск
Добір персоналу на підприємстві:
основні етапи, методи, документація

Придбати

Посібник
Реорганізація підприємства:
дії кадровика

Придбати