Вхід

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

Яких помилок варто уникати при проведенні конкурсів на зайняття посад державної служби

Дата публікації: 11.05.2021

З огляду на систематичне надходження звернень та запитань державних органів, працівників служб управління персоналу та учасників конкурсу, НАДС виокремлено найпоширеніші помилки, які допускаються при проведенні конкурсів на посади державної служби:

•    недотримання службами управління персоналу вимог Порядку проведення конкурсу в частині повідомлення (невчасного повідомлення) кандидатів на посади державної служби про місце, дату та час проведення відповідних етапів оцінювання, зміни в роботі конкурсної комісії, результати оцінювання тощо;

•    встановлення різних кваліфікаційних вимог для аналогічних посад;

•    необґрунтована зміна кваліфікаційних вимог до вакантної посади порівняно з інформацією в умовах конкурсу;

•    внесення змін до оголошення про проведення конкурсу на зайняття посад державної служби після закінчення термінів, встановлених Порядком проведення конкурсу, та після оприлюднення оголошення;

•    оцінювання членами конкурсної комісії вимог, відсутніх в умовах проведення конкурсу;

•    неправильний підрахунок оцінок виставлених членами конкурсних комісій.

Враховуючи вищезазначену інформацію, НАДС наголошує на необхідності дотримання вимог нормативно-правових актів щодо проведення конкурсної процедури. 

В разі виникнення питань фахівці НАДС завжди готові надати методичну та інформаційну підтримку. 

Звертаємо увагу, що на Єдиному порталі вакансій державної служби міститься більш детальна інформація, яка буде корисною при проведенні конкурсів на посади державної служби.