Положення щодо правил обміну та повернення товару
м. Київ сфера поширення: https://www.kadrovik.ua/
- Покупець має право звернутись до Продавця щодо питань обміну та/чи повернення товару (товарів) Продавцеві згідно з правилами, визначеними цим Положенням.
- Відповідно до Правил, обмін та повернення товару (товарів) Продавцеві застосовується виключно до непродовольчого товару (товарів) належної якості, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, через які товар (товари) не може бути використані Продавцем за призначенням (далі – товар (товари) належної якості).
2.1 Покупець має право звернутись до Продавця з питання повернення чи обміну товару (товарів) належної якості протягом 14 (чотирнадцяти) днів, не враховуючи дня купівлі (придбання) товару (товарів).
2.2 Повернення та обмін товару (товарів) належної якості допускається виключно та проводиться у випадку, якщо він не використовувався Покупцем, а також, якщо збережено його (їх) товарний вигляд, споживчі та інші властивості, упаковка, пломби, ярлики, в т.ч. при зовнішньому огляді чи діагностиці при поверненні не виявлено інших пошкоджень чи втрат характеристик, що можуть прямо чи опосередковано вплинути на функціонал чи характеристики товару (товарів).
2.3 Незалежно від етапу повернення чи стану (характеристик) товару (товарів) повернення товару (товарів) допускається виключно за наявності розрахункового документу, що був наданий Покупцю Продавцем на підтвердження оплати товару (товарів).
2.4 Перелік товарів, що не підлягають поверненню на підставах, передбачених у пункті 1 цього Положення, затверджується Кабінетом Міністрів України, та є чинним на дату проведення повернення товару (товарів), якщо інше прямо не передбачено домовленістю сторін на момент купівлі товару (товарів) у належній письмовій формі.
- Повернення Покупцеві вартості товару (товарів) належної якості здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання такого товару (товарів) Продавцем за умови дотримання вимог, передбачених пунктом 1 та пунктом 2 цього Положення та згідно з положеннями чинного законодавства України.
3.1 Повернення вартості товару (товарів) здійснюється шляхом банківського переказу на рахунок Покупця.
3.2 Повернення товару (товарів) належної якості за адресою Продавця здійснюється за рахунок Покупця та не відшкодовується Покупцю Продавцем.
- У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку значних недоліків чи пошкоджень товару (товарів) Покупець особисто в порядку та у строки, що встановлені чинним законодавством України, має право пред’явити вимоги Продавцеві, передбачені Законом України «Про захист прав споживачів» чи іншого законодавства, що регулює такі правовідносини на момент звернення Покупця до Продавця.
4.1 Розгляд вимог, передбачених Законом України «Про захист прав споживачів», провадиться Продавцем за умови надання Покупцем документів, передбачених чинним законодавством України. Продавець не відповідає за недоліки чи пошкодження товару (товарів), які виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування, зберігання або експлуатації товару (товарів) не за призначенням, дій чи бездіяльність третіх осіб, непереборної сили та/чи інших обставин, що прямо чи опосередковано могли вплинути на характеристики товару (товарів).
4.2 У разі звернення Покупця до Продавця з вимогами щодо безоплатного усунення недоліків, строк на їх усунення відраховується з дати отримання товару (товарів) Продавцем в своє розпорядження та фізичного доступу до такого товару (товарів).
4.3 Покупець не має права відмовитися та звернутись щодо повернення та обміну товару (товарів) належної якості, що має (мають) індивідуально-визначені властивості, якщо зазначений товар (товари) може бути використаний виключно Покупцем, який його придбав (зокрема за бажанням Покупця не стандартні розміри, характеристики, зовнішній вигляд, комплектація та інше). Підтвердженням того, що товар має індивідуально-визначені властивості, є відмінність розмірів товару та інших характеристик, що вказані в описі до товару (товарів) та безпосередньо на інформаційних майданчиках Продавця, а також унеможливлює відновлення чи подальшу експлуатацію його іншими особами чи з іншою метою.
Для повернення чи обміну товару (товарів) у випадках, визначених цим Положенням та чинним законодавством України, необхідно звертатися: 0 (800) 219-977
Відділ передплати: podpiska@mediapro.com.ua