МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО наказом Міністерства праці та соціальної політики України |
Міжгалузеві
нормативи чисельності працівників, зайнятих добором, розстановкою, підвищенням
кваліфікації (перепідготовкою) та обліком кадрів
ЗАГАЛЬНА
ЧАСТИНА
“Міжгалузеві
нормативи чисельності працівників, зайнятих добором, розстановкою, підвищенням
кваліфікації (перепідготовкою) та обліком кадрів” (надалі – Нормативи
чисельності) розроблено на виконання заходів, затверджених розпорядженням
Кабінету Міністрів України від 23.04.2001 р. N 152-р, та спільним наказом
Мінпраці та Мінекономіки України від 28.12.2000 р. N 361/7.
Нормативи чисельності
призначено для визначення оптимальної чисельності працівників, зайнятих
добором, розстановкою, підвищенням кваліфікації (перепідготовкою) та обліком
кадрів за функціями та виконуваними видами робіт, й обґрунтування цієї
чисельності під час складання штатних розписів.
Збірник містить норми
часу на виконання робіт із добору, розстановки, підвищення кваліфікації
(перепідготовки) та обліку кадрів і нормативи чисельності працівників підрозділу
кадрів установ, організацій, підприємств.
Під час розроблення
нормативів чисельності було використано:
– керівні та методичні
матеріали щодо організації праці;
– положення про
підрозділ кадрів і посадові інструкції його працівників;
– матеріали аналізу
чинної організації праці;
– результати проведених
досліджень та аналіз витрат часу на роботи, що виконуються працівниками,
зайнятими добором, розстановкою, підвищенням кваліфікації (перепідготовкою) та
обліком кадрів;
– Методику розрахунку
чисельності окремих категорій працівників на основі норм з праці, затверджену
наказом Мінпраці України від 04.09.2000 р. N 222;
– Довідник
кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 1, Розділ 1. –
Краматорськ, ЦП, 1998.
Збірник розроблено за
даними трудомісткості типового складу робіт, виконуваних працівниками, зайнятих
добором, розстановкою, підвищенням кваліфікації (перепідготовкою) та обліком
кадрів.
Наведені норми часу
враховують підготовчо-заключний час, час на обслуговування робочого місця, час
на відпочинок та особисті потреби, включаючи фізичні паузи, в обсязі 10
відсотків від оперативного часу.
Наведені норми часу
встановлено на виконання робіт одним працівником у людино-годинах на одиницю
виміру обсягу робіт (один звіт, одна заявка, одна відомість, одна вакансія
тощо) та оформлено у вигляді нормативних карт.
Нормативи чисельності
розроблено залежно від трудомісткості типового складу виконуваних робіт та
розраховано залежно від факторів, що мають найбільший вплив на їх величину.
Розрахунок загальної
річної трудомісткості типового складу робіт, що виконуються працівниками, які
займаються добором, розстановкою, підвищенням кваліфікації (перепідготовкою) та
обліком кадрів, здійснюється за формулою:
|
|
n |
|
де: |
Тз |
– |
|
Т |
– річна |
|
п |
– |
Річна трудомісткість за
типовим видом робіт визначається за формулою:
Т = Hi
× Vi,
де: |
Hi |
– |
|
Vi |
– обсяг |
Нормативна чисельність
працівників, зайнятих добором, розстановкою, підвищенням кваліфікації
(перепідготовкою) та обліком кадрів, визначається за формулою:
|
|
Тз |
|
|
де: |
Н |
– |
|
Тз |
– загальна трудомісткість типового складу робіт |
|
Ф |
– річний |
|
Кн |
– |
Чисельність
працівників, зайнятих добором, розстановкою, підвищенням кваліфікації
(перепідготовкою) та обліком кадрів, визначається діленням загальної річної
трудомісткості типового складу робіт за рік на річний фонд робочого часу одного
працівника (2003 року він становить 2002 години) та множенням на коефіцієнт,
який враховує заплановані невиходи працівників (відпустки, хвороби тощо) та
становить 1,15;
Отже, за умови
загальної річної трудомісткості Тз = 8500 люд.-год., річного
фонду робочого часу одного працівника Ф = 2002 год. та коефіцієнта, який
враховує заплановані невиходи працівників, Кн = 1,15
чисельність працівників, зайнятих добором, розстановкою, підвищенням
кваліфікації (перепідготовкою) та обліком кадрів, становить:
|
|
8500 |
|
|
|
|
Приймається 5 чол.
Аналогічно можна
розраховувати нормативну чисельність працівників, зайнятих добором,
розстановкою, підвищенням кваліфікації (перепідготовкою) та обліком кадрів,
залежно від загальної чисельності працюючих на підприємстві та кількості
структурних підрозділів, що визначається за формулою:
Н = С ×
Рзx × N y,
де: |
Рз |
– |
|
N |
– |
|
С |
– постійний коефіцієнт степеневого рівняння |
|
x, y |
– |
Для навчальних закладів
загальна чисельність працюючих визначається за формулою:
Рз
= Р + Рс × Ко,
де: |
Р |
– чисельність працівників у навчальному закладі, |
|
Рс |
– чисельність студентів у навчальному закладі, |
|
Ко |
– поправковий |
Вид функції зв’язку між
чисельністю й сукупністю факторів вибрано в процесі оброблення цих даних на
комп’ютері за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення з
автоматичного розрахунку норм часу та чисельності. За рівнянням регресії
отримують розрахункові значення чисельності.
Нормативна чисельність
працівників, зайнятих добором, розстановкою, підвищенням кваліфікації
(перепідготовкою) та обліком кадрів, визначається за картою 16 згідно з
величинами факторів-аргументів. Якщо величини факторів-аргументів конкретного
підприємства відрізняються від наведених у нормативній карті, то розрахунок
чисельності виконується за формулою, наведеною в карті 16.
Загальна нормативна
чисельність (Нз) працівників, зайнятих добором, розстановкою,
підвищенням кваліфікації (перепідготовкою) та обліком кадрів, визначається за
формулою:
Нз
= Н × Кк × Кв ×
Кі,
де: |
Н |
– |
|
Кк |
– |
|
Кв |
– |
|
Кі |
– |
Нормативна чисельність
працівників, зайнятих добором, розстановкою, підвищенням кваліфікації
(перепідготовкою) та обліком кадрів, розраховується у такій послідовності:
– визначаються величини
факторів, що впливають на чисельність працівників, зайнятих добором,
розстановкою, підвищенням кваліфікації (перепідготовкою) та обліком кадрів;
– визначаються величини
поправкових коефіцієнтів, що застосовуються в разі розрахунку загальної
нормативної чисельності;
– розраховується
загальна нормативна чисельність працівників, зайнятих добором, розстановкою,
підвищенням кваліфікації (перепідготовкою) та обліком кадрів.
Розподіл працівників
відділу (підрозділу) кадрів за професіями виконується його керівником за
погодженням з адміністрацією підприємства залежно від необхідності виробництва
і завантаженості працівників у межах загальної нормативної чисельності відділу.
Приклади
розрахунку нормативної чисельності працівників, зайнятих добором,
розстановкою, підвищенням кваліфікації (перепідготовкою) та обліком кадрів
Приклад 1. Розрахувати нормативну чисельність працівників, зайнятих
добором, розстановкою, підвищенням кваліфікації (перепідготовкою) та обліком
кадрів на підприємстві.
Вихідні
дані
1 Загальна чисельність
працівників на підприємстві, Рз = 1500 чол.
2 Кількість структурних
підрозділів на підприємстві, N = 19 од.
3 Питома вага робіт, що
виконуються на ПЕОМ, – 25 %.
4 Питома вага
чисельності військовозобов’язаних у загальній чисельності працівників – 6 %.
5 Інтенсивність руху
кадрів – 26 %.
Розрахунок
Загальна нормативна
чисельність (Нз) працівників, зайнятих добором, розстановкою,
підвищенням кваліфікації (перепідготовкою) та обліком кадрів, визначається за
формулою:
Нз
= Н × Кк × Кв ×
Кі.
Визначається нормативна
чисельність працівників, зайнятих добором, розстановкою, підвищенням
кваліфікації (перепідготовкою) та обліком кадрів (Н), за картою 16, лист
1:
Н = 4,3 чол. при Рз = 1500 чол. та N =
19 од.
Визначається
поправковий коефіцієнт Кк, який враховує питому вагу робіт,
що виконуються на ПЕОМ. За умови, що на ПЕОМ виконується 25 %, то Кк
= 1,0 (карта 16, лист 2).
Визначається
поправковий коефіцієнт Кв, який враховує обсяг робіт,
пов’язаних із військовозобов’язаними на підприємстві. За умови, що питома вага
чисельності військовозобов’язаних у загальній чисельності працівників становить
6 %, то Кв = 0,95 (карта 16, лист 3).
Визначається
поправковий коефіцієнт Кі, який враховує інтенсивність руху
кадрів. За умови, що питома вага чисельності прийнятих (звільнених) громадян у
загальній чисельності працюючих на підприємстві становить 26 %, то Кі
= 1,05 (карта 16, лист 3).
Таким чином, загальна
нормативна чисельність працівників, зайнятих добором, розстановкою, підвищенням
кваліфікації (перепідготовкою) та обліком кадрів, становить:
Нч
= 4,3 × 1,0 × 0,95 ×
1,05 = 4,28 чол.
Приймається 4
чол.
Приклад 2. Розрахувати нормативну чисельність працівників,
зайнятих добором, розстановкою, підвищенням кваліфікації (перепідготовкою) та
обліком кадрів у навчальному закладі.
Вихідні
дані
1 Чисельність
працівників у навчальному закладі, Р = 1000 чол.
2 Кількість структурних
підрозділів у навчальному закладі, N = 48 од.
3 Кількість студентів у
навчальному закладі, Рс = 12000 чол.
4 Питома вага робіт, що
виконуються на ПЕОМ, – 20 %.
5 Робота з обліку
військовозобов’язаних у підрозділі кадрів не проводиться.
6 Інтенсивність руху
кадрів – 22 %.
Розрахунок
Загальна нормативна
чисельність (Нз) працівників, зайнятих добором, розстановкою,
підвищенням кваліфікації (перепідготовкою) та обліком кадрів, визначається за
формулою:
Нз
= Н × Кк × Кв ×
Кі.
Для визначення
нормативної чисельності працівників, зайнятих добором, розстановкою,
підвищенням кваліфікації (перепідготовкою) та обліком кадрів, розраховується
загальна чисельність працюючих у навчальному закладі (Рз) за
формулою:
Рз
= Р + Рс × Ко = 1000 + 12000 ×
0,25 = 4000 чол.
Визначається нормативна
чисельність працівників, зайнятих добором, розстановкою, підвищенням
кваліфікації (перепідготовкою) та обліком кадрів (Н), за картою 16, лист
1:
Н = 8,2 чол. при Рз = 4000 чол. та N = 48
од.
Визначається
поправковий коефіцієнт Кк, який враховує питому вагу робіт,
що виконуються на ПЕОМ. За умови, що на ПЕОМ виконується 20 %, то Кк
= 1,05 (карта 16, лист 2).
Визначається
поправковий коефіцієнт Кв, який враховує обсяг робіт,
пов’язаних із військовозобов’язаними на підприємстві. За умови, що робота з
обліку військовозобов’язаних підрозділом кадрів не проводиться, то Кв
= 0,9 (карта 16, лист 3).
Визначається
поправковий коефіцієнт Кі, який враховує інтенсивність руху
кадрів. За умови, що питома вага чисельності прийнятих (звільнених) громадян у
загальній чисельності працюючих на підприємстві становить 22 %, то Кі
= 1,05 (карта 16, лист 3).
Таким чином, загальна
нормативна чисельність працівників, зайнятих добором, розстановкою, підвищенням
кваліфікації (перепідготовкою) та обліком кадрів, становить:
Нч = 8,2 × 1,05 ×
0,9 × 1,05 = 8,14
чол.
Приймається 8
чол.
ОРГАНІЗАЦІЯ
ПРАЦІ
Діяльність працівників,
зайнятих добором, розстановкою, підвищенням кваліфікації (перепідготовкою) та
обліком кадрів регламентується посадовими інструкціями, що розробляються згідно
з Випуском 1 (Розділ 1) “Професії керівників, професіоналів, фахівців та
технічних службовців, які є загальними для всіх видів економічної
діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників,
затвердженим наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 16
лютого 1998 р. N 24.
Працівники підрозділів
кадрів забезпечують реалізацію державної політики з питань кадрової роботи і
разом з відповідними структурними підрозділами узагальнюють практику роботи з
кадрами.
Основними завданнями
працівників, зайнятих добором, розстановкою, підвищенням кваліфікації
(перепідготовкою) та обліком кадрів, є:
– забезпечення
підприємства кількісним і якісним складом керівників, фахівців, технічних
службовців та робітників відповідних спеціальностей та кваліфікацій, їх
ефективного використання;
– забезпечення
перепідготовки та підвищення кваліфікації керівників, фахівців, технічних
службовців та робітників;
– створення резерву
кадрів;
– організація
періодичної атестації працівників;
– оформлення прийому,
переведення і звільнення працівників;
– ведення обліку
особового складу підприємства;
– надання довідок щодо
трудової діяльності, складання графіка та оформлення відпусток;
– оформлення листків
непрацездатності;
– зберігання та
заповнення трудових книжок працівників;
– підготовка документів
для призначення пенсій працівникам;
– складання звітності з
питань праці;
– розроблення режиму
праці і відпочинку;
– здійснення контролю
за виконанням керівниками підрозділів наказів, розпоряджень з питань роботи з
кадрами;
– організація контролю
за станом трудової дисципліни та розроблення заходів з її покращання, зниження
втрат робочого часу тощо.
Відповідальність за
організацію добору, розстановки, підвищення кваліфікації (перепідготовки) та
обліку кадрів на підприємстві покладено на власника цього підприємства або
уповноважений орган, який здійснює керівництво підприємством.
Організація праці
повинна:
– регламентувати
обов’язки та відповідальність кожного працюючого;
– передбачити
комплексне вирішення всіх питань організації праці на основі поділу та
кооперації праці.
Організаційно-технічними
умовами передбачається:
– раціональна
організація робочих місць;
– своєчасне одержання
працюючими необхідної інформації, консультації та інструктажу;
– дотримання
раціонального режиму праці та відпочинку;
– забезпечення
встановлених санітарних норм.
Основний принцип
організації робочого місця працівників – комплексне оснащення його необхідними
засобами праці. Велике значення в оснащенні робочих місць має встановлення
меблів з уніфікованих елементів, які вибираються з урахуванням посадових
обов’язків і характеру роботи стосовно кожного працівника. Із таких елементів
можна монтувати різноманітні робочі столи, приставки до них, тумби. Відстань
між робочими місцями повинна бути 0,75 – 0,9 м. Робоче місце обладнується
робочим столом, який забезпечує зручне розміщення на ньому оргтехніки та
предметів праці. Шухляди стола слід обладнувати пристроями для зручного
розміщення папок. “Справи” та папки повинні мати чітке маркування,
кодові відмітки. Для зберігання технічної і довідкової літератури, а також
папок із документами пропонується шафа загального користування. На столі
повинна знаходитися мінімально необхідна кількість документів для оперативної
роботи під час робочого дня.
Приміщення повинно
ретельно провітрюватися. Необхідно суворо дотримуватися правил протипожежного
захисту.
Оброблення документів
виконується із застосуванням комп’ютерів. Підтримку заданих параметрів
повітряного середовища (температури, відносної вологості, барометричного тиску)
у приміщеннях рекомендується здійснювати кондиціонуванням повітря. Нормальними
кліматичними умовами експлуатації ПЕОМ є:
– температура
навколишнього повітря – 20 ± 5° C;
– відносна вологість
навколишнього повітря – 65 + 15 %;
– атмосферний тиск –
від 84 до 107 кПа (630 – 800 мм рт. ст.);
– максимальна
запиленість повітря в приміщеннях при розмірі часток не більше 3 мкм – 0,75
мг/куб. м.
Відстань між очима
працюючого та екраном комп’ютера повинна бути не меншою, ніж півтори довжини
діагоналі монітора, який використовується; дисплей слід розташовувати нижче
рівня очей на 15 градусів, а клавіатуру – на відстані близько 40 сантиметрів
від тулуба. Зап’ястя повинні розташовуватися на одному рівні з передпліччями.
Екран дисплея повинен розташовуватися так, щоб сонячне проміння й світло ламп
не відбивались від нього та не осліплювали працюючого.
Особливе значення має
освітлення робочого місця. Якщо на робочому місці є місцеве освітлення, то
рекомендується застосовувати поворотні, пересувні лампи. М’яке світло, що не
сліпить очі, повинно надходити до поверхні робочого стола ліворуч. Недопустиме
застосування лише місцевого освітлення. Рекомендовано такі норми освітленості
службових приміщень і робочих місць:
– у разі
люмінесцентного освітлення – 300 люкс;
– у разі освітлення
лампами розжарювання – 150 люкс.
Ефективність освітлення
в службових приміщеннях підвищується в разі раціонального фарбування стін,
стель. На ефективність праці суттєво впливає колір приміщення.
Найсприятливішими є білий, зелено-блакитний, світло-зелений, бежевий. Ці
кольори не тільки заспокійливо діють на нервову систему людини, але й значно
поліпшують освітленість у приміщеннях.
Для кращого розсіювання
та відбиття світла рекомендується стелю фарбувати в білий колір, він відбиває
до 90 % світлового потоку. Стіни повинні менше відбивати світло й мають бути
темнішого кольору, ніж стеля. Якщо вікна в приміщенні виходять на сонячний бік,
то стіни краще фарбувати в прохолодні тони: блакитний, зеленуватий, салатний.
Для приміщень із вікнами, орієнтованими на північ, північний захід, північний
схід, більше підходять кольори теплої гами: жовтуватий, світло-оранжевий,
піщаний.
Підлоги, незалежно від
матеріалу, з якого їх зроблено, повинні мати темніший колір, ніж стіни.
Озеленення приміщень,
що є декоративним елементом інтер’єру, поліпшує склад повітря, зменшує
нервово-психічне стомлення, що особливо важливо для умов розумової праці.
НОРМАТИВНА
ЧАСТИНА
Розділ 1
Норми часу на виконання робіт працівниками, зайнятими добором,
розстановкою, підвищенням кваліфікації (перепідготовкою) та обліком кадрів
НОРМИ |
Карта |
1 |
Лист |
1 |
|
Листів |
2 |
|
Зміст Ознайомлення з відповідними документами На підставі відповідних документів (паспорт, Заповнення абеткової картки (прізвище, ім’я, по Складання наказу (розпорядження) про прийняття На підставі наказу (розпорядження) записування Оформлення особової справи на працівника. |
НОРМИ |
Карта |
1 |
||
Лист |
2 |
|||
Листів |
2 |
|||
N позиції |
Найменування |
Одиниця |
Час на |
Номер |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Оформлення документації під час прийняття на |
|
|
|
1.1 |
– керівників, |
Один |
0,74 |
1 |
1.2 |
– державних службовців; |
Те ж |
0,84 |
2 |
1.3 |
– робітників |
– ” |
0,46 |
3 |
НОРМИ |
Карта |
2 |
|||
Зміст На підставі заяви про звільнення заповнення Згідно з резолюцією керівника підприємства, На підставі оформленого наказу (розпорядження) На підставі наказу (розпорядження) про Вилучення особової справи з картотеки, Складання звіту про звільнення з роботи. |
|||||
N позиції |
Найменування |
Одиниця |
Час на |
Номер |
|
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
|
1 |
Оформлення документації у разі звільнення з |
Один працівник |
0,45 |
1 |
|
НОРМИ |
Карта |
3 |
||
Лист |
1 |
|||
Листів |
2 |
|||
N позиції |
Найменування |
Одиниця |
Час на |
Номер |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Виписування нової трудової книжки (вкладиша Заповнення бланка трудової книжки (вкладиша): на |
Одна |
0,11 |
1 |
____________
* У нормі часу враховано
витрати часу на отримання трудової книжки з місця їх зберігання.
** Вкладиш у трудову книжку вшивається в тих випадках, коли всі
сторінки одного з розділів заповнено.
НОРМИ |
Карта |
3 |
||
Лист |
2 |
|||
Листів |
2 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1.1 |
Виписування дубліката*** трудової книжки |
Один |
0,27 |
2 |
2 |
Записування в трудовій книжці (вкладиші) На підставі відповідних документів (паспорта, |
Один |
0,07 |
3 |
3 |
Перевірка відповідності ксерокопії трудової Перевірка відповідності ксерокопії трудової |
Одна |
0,08 |
4 |
____________
*** Час на виписування
дубліката трудової книжки подано без урахування витрат часу на пошук даних у
архіві.
НОРМИ |
Карта |
4 |
||
Лист |
1 |
|||
Листів |
5 |
|||
N позиції |
Найменування та зміст роботи |
Одиниця |
Час на вання обсягу робіт, люд.-год. |
Номер |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Оформлення переведення до іншого підрозділу На підставі наказу внесення запису про |
Один |
0,38 |
1 |
2 |
Відмітка про прийняття на роботу, про Внесення до плану змін, пов’язаних із прийняттям |
Те ж |
0,06 |
2 |
3 |
Переведення робітника на посаду професіонала, На підставі документа про освіту, заяви, наказу |
– ” |
0,28 |
3 |
НОРМИ |
Карта |
4 |
||
Лист |
2 |
|||
Листів |
5 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
4 |
Складання та коригування графіка відпусток Отримання графіка відпусток від структурних |
Один |
0,10 |
4 |
5 |
Оформлення відпустки На підставі записки про надання відпустки |
Те ж |
0,11 |
5 |
6 |
Ведення картотеки працівників щодо тривалості Заповнення карток (зазначення П. І. Б., відділу |
|
|
|
6.1 |
Розрахунок стажу для виплати винагороди за рік |
Один |
0,08 |
6 |
6.2 |
Складання списку для виплати винагороди за рік |
Те ж |
0,02 |
7 |
НОРМИ |
Карта |
4 |
||
Лист |
3 |
|||
Листів |
5 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
7 |
Перевірка правильності проставлення стажу у Перевірка за допомогою картотеки працівників |
Один |
0,05 |
8 |
8 |
Оформлення листка непрацездатності На підставі особової картки або трудової книжки |
Один |
0,05 |
9 |
9 |
Заповнення і видача довідки* з місця роботи На підставі даних особової картки записування в |
Одна |
0,05 |
10 |
10 |
Оформлення стягнень На підставі пояснювальної записки або акта про |
Одне |
0,11 |
11 |
____________
* Час подано без урахування
витрат часу на пошук даних в архіві.
НОРМИ |
Карта |
4 |
||
Лист |
4 |
|||
Листів |
5 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
11 |
Реєстрація порушень громадського порядку Реєстрація листа, що надійшов, про порушення |
Одне порушення |
0,36 |
12 |
12 |
Оформлення документів** на Перегляд особових карток та складання списку |
Один |
0,48 |
15 |
13 |
Оформлення зміни прізвища, імені, по батькові На підставі документів (паспорта, свідоцтва про |
Те ж |
0,11 |
13 |
____________
** Норма часу на оформлення
документів в органах соціального забезпечення без урахування часу на дорогу та
очікування – 0,5 год. на одного працівника, який йде на пенсію.
НОРМИ |
Карта |
4 |
||
Лист |
5 |
|||
Листів |
5 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
14 |
Складання списку працівників, які йдуть на Перегляд особових карток і складання списку |
Один |
0,08 |
14 |
15 |
Оформлення документів працівників, які йдуть Добір трудових книжок на підставі списку |
Одна |
3,30 |
16 |
16 |
Оформлення довідки в міське управління На підставі заяви пенсіонера та наказу |
Те ж |
0,20 |
17 |
НОРМИ |
Карта |
5 |
|||
Лист |
1 |
||||
Листів |
2 |
||||
N позиції |
Найменування |
Одиниця |
Середньо- |
Час на |
Номер |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
Складання звіту про Складання звіту за даними форми |
Один |
– |
0,20 |
1 |
2 |
Складання звіту про працівників, які прийшли Ознайомлення з формою та заповнення звіту на |
Один звіт |
– |
3,00 |
2 |
3 |
Складання звіту про чисельність і склад Ознайомлення з формою звіту та заповнення |
Те ж |
– |
2,78 |
3 |
НОРМИ |
Карта |
5 |
|||
Лист |
2 |
||||
Листів |
2 |
||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
4 |
Звіт про кількість працівників, їх якісний Ознайомлення з інструкцією зі складання звіту, |
Один звіт |
300 |
8,1 |
4 |
500 |
9,4 |
5 |
|||
700 |
10,8 |
6 |
|||
1000 |
12,4 |
7 |
|||
1300 |
14,2 |
8 |
|||
1700 |
16,5 |
9 |
|||
2000 |
18,8 |
10 |
|||
3000 |
21,6 |
11 |
|||
4000 |
24,9 |
12 |
|||
6000 |
28,6 |
13 |
|||
8000 |
32,9 |
14 |
|||
11000 |
37,8 |
15 |
|||
15000 |
43,5 |
16 |
|||
21000 |
50,0 |
17 |
НОРМИ |
Карта |
6 |
||
Лист |
1 |
|||
Листів |
6 |
|||
N позиції |
Найменування |
Одиниця |
Час на вання обсягу робіт, люд.-год. |
Номер |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Розрахунок додаткової потреби у фахівцях з Записування загальної чисельності працюючих, у |
Один |
3,64 |
1 |
2 |
Складання звіту про виконання плану розподілу Записування в форму кількості спеціалістів, які |
Один |
0,40 |
2 |
НОРМИ |
Карта |
6 |
||
Лист |
2 |
|||
Листів |
6 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
3 |
Оформлення трудового договору Записування адреси підприємства та дати |
Один |
0,24 |
3 |
4 |
Укладання договору про майнову Заповнення договору: П. І. Б. матеріально |
Те ж |
0,46 |
4 |
5 |
Оформлення підтвердження про прийняття на Реєстрація молодого спеціаліста на підставі |
Один |
0,31 |
5 |
6 |
Оформлення призначення інструктора-наставника Позначення в списку про закріплення підлітка до |
Один |
0,33 |
6 |
НОРМИ |
Карта |
6 |
||
Лист |
3 |
|||
Листів |
6 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
7 |
Облік підлітків і контроль за дотриманням Реєстрація в журналі обліку підлітків. Контроль |
Один |
0,18 |
7 |
8 |
Оформлення довідки на того, хто від’їздить у На підставі розпорядження, що надійшло від |
|
|
|
8.1 |
Оформлення довідки та характеристики на того, |
Один |
1,11 |
8 |
8.2 |
Оформлення довідки на того, хто виїздить у |
Те ж |
0,20 |
9 |
НОРМИ |
Карта |
6 |
||
Лист |
4 |
|||
Листів |
6 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
9 |
Оформлення виїзної “Справи” на Формування виїзної “Справи” відповідно |
Один |
3,37 |
10 |
10 |
Добір резерву на висування Розроблення плану робіт з резервом на висування, |
Те ж |
0,17 |
11 |
11 |
Видача бланка довідки на медичний огляд Заповнення та видача бланка довідки на медичний |
Одна |
0,19 |
12 |
12 |
Оформлення наказу про заохочення працівників Отримання списків, підготовка почесних грамот та |
Один |
0,19 |
13 |
НОРМИ |
Карта |
6 |
||
Лист |
5 |
|||
Листів |
6 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
13 |
Оформлення наказу про нарахування надбавки до Визначення стажу роботи на підставі трудових |
Один |
0,04 |
14 |
14 |
Поновлення особових карток Переписування зношених особових карток та їх |
Те ж |
0,10 |
15 |
15 |
Оформлення характеристики на працівника Одержання характеристики від керівника |
– ” |
0,85 |
16 |
16 |
Підготовка документів для нагородження Складання на підставі особових карток списку |
– ” – |
1,80 |
17 |
НОРМИ |
Карта |
6 |
||
Лист |
6 |
|||
Листів |
6 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
17 |
Складання та оформлення документації щодо Підготовка наказу та складання графіка |
Один |
0,76 |
18 |
НОРМИ |
Карта |
7 |
|||
N позиції |
Найменування |
Одиниця |
Середньо- |
Час на |
Номер |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
Розрахунок чисельності працівників Перевірка правильності заповнення документів про |
Один |
5 |
1,0 |
1 |
10 |
1,5 |
2 |
|||
20 |
2,0 |
3 |
|||
30 |
2,6 |
4 |
|||
40 |
3,0 |
5 |
|||
50 |
3,5 |
6 |
|||
60 |
4,0 |
7 |
|||
80 |
4,6 |
8 |
|||
100 |
5,2 |
9 |
|||
125 |
6,0 |
10 |
|||
160 |
7,0 |
11 |
|||
більше |
8,0 |
12 |
НОРМИ |
Карта |
8 |
|||
N позиції |
Найменування |
Одиниця |
Середньо- облікова чисельність працівників (включаючи підлітків) підприємства, чол. |
Час на |
Номер |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
Розроблення плану додаткової потреби в На підставі відомостей про фактичну чисельність |
Один план |
300 |
2,6 |
1 |
400 |
2,9 |
2 |
|||
600 |
3,4 |
3 |
|||
800 |
3,9 |
4 |
|||
1000 |
4,5 |
5 |
|||
1500 |
5,1 |
6 |
|||
2000 |
5,9 |
7 |
|||
3000 |
6,8 |
8 |
|||
4000 |
7,8 |
9 |
|||
5000 |
9,0 |
10 |
|||
7000 |
10,3 |
11 |
|||
9000 |
11,9 |
12 |
|||
12000 |
13,6 |
13 |
|||
16000 |
15,7 |
14 |
НОРМИ |
Карта |
9 |
|||||
Зміст Складання довідки (звіту) про плинність За даними книги обліку звільнених календарного За даними журналу реєстрації звільнення з роботи Подання довідки керівнику на підпис |
|||||||
Середньооблікова |
Кількість |
Номер |
|||||
5 |
15 |
30 |
80 |
більше 80 |
|||
Норма |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
|
10 |
0,15 |
0,17 |
0,20 |
0,23 |
0,27 |
1 |
|
15 |
0,18 |
0,20 |
0,23 |
0,27 |
0,31 |
2 |
|
20 |
0,20 |
0,23 |
0,27 |
0,31 |
0,35 |
3 |
|
30 |
0,23 |
0,27 |
0,31 |
0,35 |
0,41 |
4 |
|
40 |
0,27 |
0,31 |
0,35 |
0,41 |
0,47 |
5 |
|
50 |
0,31 |
0,35 |
0,41 |
0,47 |
0,54 |
6 |
|
80 |
0,35 |
0,41 |
0,47 |
0,54 |
0,62 |
7 |
|
90 |
0,41 |
0,47 |
0,54 |
0,62 |
0,71 |
8 |
|
100 |
0,47 |
0,54 |
0,62 |
0,71 |
0,82 |
9 |
|
150 |
0,54 |
0,62 |
0,71 |
0,82 |
0,94 |
10 |
|
200 |
0,62 |
0,71 |
0,82 |
0,94 |
1,08 |
11 |
|
300 |
0,71 |
0,82 |
0,94 |
1,08 |
1,24 |
12 |
|
400 |
0,82 |
0,94 |
1,08 |
1,25 |
1,43 |
13 |
|
500 |
0,94 |
1,08 |
1,25 |
1,43 |
1,65 |
14 |
|
700 |
1,08 |
1,25 |
1,43 |
1,65 |
1,89 |
15 |
|
900 |
1,25 |
1,43 |
1,65 |
1,89 |
2,18 |
16 |
|
1000 |
1,43 |
1,65 |
1,89 |
2,18 |
2,50 |
17 |
|
1500 |
1,65 |
1,89 |
2,18 |
2,50 |
2,88 |
18 |
|
2000 |
1,89 |
2,17 |
2,50 |
2,88 |
3,31 |
19 |
|
3000 |
2,18 |
2,50 |
2,88 |
3,31 |
3,81 |
20 |
|
4000 |
2,50 |
2,88 |
3,31 |
3,81 |
4,38 |
21 |
|
5000 |
2,88 |
3,31 |
3,81 |
4,38 |
5,04 |
22 |
|
НОРМИ |
Карта |
10 |
||
Лист |
1 |
|||
Листів |
2 |
|||
N позиції |
Найменування |
Одиниця |
Час на вання обсягу робіт, люд.-год. |
Номер |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Оформлення заявки та ознайомлення з даними Визначення потреби в працівниках. Заповнення |
|
|
|
1.1 |
Визначення потреби в працівниках на підприємстві |
Одна |
0,02 |
1 |
1.2 |
Оформлення заявки в Центрі зайнятості |
Одна |
0,28 |
2 |
1.3 |
Ознайомлення з даними про працівника в Центрі |
Один |
0,02 |
3 |
2 |
Оформлення підтвердження про прийняття на На підставі наказу (розпорядження) про прийняття |
Те ж |
0,10 |
4 |
НОРМИ |
Карта |
10 |
||
Лист |
2 |
|||
Листів |
2 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
3 |
Заповнення “Списку звільнених працюючих На підставі наказу (розпорядження) про |
Один |
0,10 |
5 |
4 |
Оформлення та здавання: |
|
|
|
4.1 |
– звіту |
Один звіт |
0,25 |
6 |
4.2 |
– відомості про прийнятих працівників |
Одна |
0,17 |
7 |
4.3 |
– карти вакансій (за потреби – оперативна) |
Одна |
0,10 |
8 |
НОРМИ |
Карта |
11 |
||
Лист |
1 |
|||
Листів |
4 |
|||
N позиції |
Найменування |
Одиниця |
Час на |
Номер |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Підготовка документів і відповідей на запити |
Один |
1,84 |
1 |
2 |
Оформлення наказу на одержання допомоги |
Один |
0,44 |
2 |
3 |
Підготовка та оформлення документів для |
Один |
0,40 |
3 |
4 |
Укладання договорів на проведення студентами |
Один |
0,40 |
4 |
5 |
Психологічне обстеження з метою вибору |
|
|
|
5.1 |
Індивідуальна психологічна діагностика |
Одна |
2,00 |
5 |
5.2 |
Психодіагностичне обстеження з метою виявлення |
|
|
|
5.2.1 |
з вищою освітою; |
Те ж |
2,00 |
6 |
5.2.2 |
з професійно-технічною та загальною середньою |
|
1,50 |
7 |
5.3 |
Оброблення результатів, оформлення висновків |
– ” |
1,00 |
8 |
НОРМИ |
Карта |
11 |
||
Лист |
2 |
|||
Листів |
4 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Участь у конкурсному відборі на посади: |
|
|
|
6.1 |
– |
Лист Ф А4 |
0,50 |
9 |
6.2 |
– підготовка справ на конкурс; |
Одна |
0,30 |
10 |
6.3 |
– проведення конкурсу; |
Один |
4,00 |
11 |
6.3.1 |
проведення іспитів (конкурсний відбір для |
Один |
1,00 |
12 |
6.4 |
– підготовка протоколу конкурсної комісії та |
Одна |
0,20 |
13 |
7 |
Оформлення документів про прийняття Присяги |
Один |
0,45 |
14 |
8 |
Підготовка семінарів з підвищення Складання планів з питань підвищення |
Один |
12,0 |
15 |
9 |
Декларування доходів державних службовців |
Один |
0,25 |
16 |
10 |
Проведення та участь у семінарах: |
|
|
|
10.1 |
– |
Один |
8,00 |
17 |
10.2 |
– обласних; |
Те ж |
24,0 |
18 |
10.3 |
– регіональних та міжрегіональних |
– ” |
40,0 |
19 |
НОРМИ |
Карта |
11 |
||
Лист |
3 |
|||
Листів |
4 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
11 |
Підготовка та подання документів |
Один |
1,00 |
20 |
12 |
Укладання контрактів |
Один |
0,45 |
21 |
13 |
Участь у комплексних перевірках-відрядженнях |
Одна |
24,0 |
22 |
14 |
Участь у нарадах з питань кадрової політики |
Одна |
2,00 |
23 |
15 |
Формування фонду: |
|
|
|
– посадових |
Одна |
0,25 |
24 |
|
– положень структурних підрозділів |
Одне |
0,25 |
25 |
|
16 |
Ведення списків ветеранів, пенсіонерів, |
Список (1 |
0,10 |
26 |
17 |
Підготовка матеріалів для працівників, які Добір та затвердження матеріалів-копій за |
Один |
0,25 |
27 |
18 |
Службові розмови по телефону Консультації з питань трудового законодавства та |
Одна |
0,10 |
28 |
НОРМИ |
Карта |
11 |
||
Лист |
4 |
|||
Листів |
4 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
19 |
Прийняття та вивчення кореспонденції |
Лист Ф А4 |
0,10 |
29 |
20 |
Робота з нормативно-методичними матеріалами |
Один |
1,00 |
30 |
21 |
Організація та участь у святкових заходах |
Один |
0,70 |
31 |
22 |
Перевірка та контроль дотримання Правил |
Одна |
0,15 |
32 |
НОРМИ |
Карта |
12 |
||
Лист |
1 |
|||
Листів |
2 |
|||
N позиції |
Найменування |
Одиниця |
Час на |
Номер |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Облік військовозобов’язаних і призовників Облік військовозобов’язаних і призовників із |
Один |
0,17 |
1 |
2 |
Перевірка військовооблікових документів Перевірка облікових документів і перебування їх Постановка (зняття) на військовий облік за |
Те ж |
0,02 |
2 |
3 |
Робота з повістками: – проведення навчання |
– ” |
0,33 |
3 |
4 |
Перевірка особових карток Перевірка відповідності записів в особових |
Один |
0,02 |
4 |
____________
* Норми часу подано без
урахування часу на дорогу до військкомату та очікування.
НОРМИ |
Карта |
12 |
||
Лист |
2 |
|||
Листів |
2 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
5 |
Облік змін щодо сімейного становища у Облік змін у військовозобов’язаних і призовників |
Один |
0,03 |
5 |
6 |
Складання списків юнаків допризовного віку Складання списків юнаків допризовного віку, які |
Те ж |
0,09 |
6 |
7 |
Складання списків юнаків, які підлягають Складання списків юнаків, які підлягають |
– ” |
0,05 |
7 |
8 |
Оформлення документів, що пов’язані з Оформлення документів, що пов’язані з |
– ” |
0,10 |
8 |
НОРМИ |
Карта |
13 |
||
Лист |
1 |
|||
Листів |
1 |
|||
N позиції |
Найменування |
Одиниця |
Час на вання обсягу робіт, люд.-год. |
Номер |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Кодування особової картки та наказів по |
Один |
0,05 |
1 |
2 |
Заповнення кодограм порушень та заохочень для |
Одна |
0,22 |
2 |
3 |
Заповнення коректури масиву “кадри” |
Одна |
0,20 |
3 |
НОРМИ |
Карта |
14 |
||
Лист |
1 |
|||
Листів |
1 |
|||
N позиції |
Найменування |
Одиниця |
Час на |
Номер |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Оформлення заявок на видавання разових і Заповнення реквізитів замовлення, проставлення |
Один |
0,06 |
1 |
2 |
Оформлення та видавання постійної На підставі наказу (розпорядження) про прийняття |
Те ж |
0,07 |
2 |
3 |
Заповнення реєстраційної картки до перепустки Оформлення реєстраційної картки та розміщення її |
– ” |
0,09 |
3 |
4 |
Робота з картотекою звільнених працівників Виключення реєстраційних карток на звільнених |
Один |
0,12 |
4 |
НОРМИ |
Карта |
15 |
||
Лист |
1 |
|||
Листів |
8 |
|||
N позиції |
Найменування |
Одиниця |
Час на |
Номер |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
1 |
Оформлення документів про зарахування |
|
|
|
1.1 |
Занесення до книги руху студентів відповідного |
Один |
0,02 |
1 |
1.2 |
Заповнення довідкової картки на студента. |
Одна |
0,01 |
2 |
1.3 |
Оформлення особової справи на студента. |
Одна |
0,33 |
3 |
1.4 |
Заповнення бланка витягу з наказу про |
Один |
0,08 |
4 |
1.5 |
Розміщення в картотеці факультету особової |
Одна |
0,02 |
5 |
1.6 |
Записування до трудової книжки студента (у разі |
Одна |
0,10 |
6 |
НОРМИ |
Карта |
15 |
||
Лист |
2 |
|||
Листів |
8 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
2 |
Оформлення документів у разі відрахування |
|
|
|
2.1 |
Занесення до книги руху студентів відповідного |
Один |
0,02 |
7 |
2.2 |
Заповнення довідкової картки на відрахованого |
Одна |
0,05 |
8 |
2.3 |
Вилучення особової справи з картотеки |
Один |
0,02 |
9 |
2.4 |
Комплектування документів для передавання до |
Один |
0,06 |
10 |
2.5 |
Внесення запису до трудової книжки студента (у |
Одна |
0,10 |
11 |
Одна |
0,10 |
12 |
||
3 |
Оформлення документів у разі поновлення |
|
|
|
3.1 |
Візування заяви про поновлення студента. |
Одна |
0,08 |
13 |
3.2 |
Заповнення довідкової картки про поновлення |
Одна |
0,07 |
14 |
3.3 |
Вилучення особової справи студента з архіву. |
Одна |
0,10 |
15 |
НОРМИ |
Карта |
15 |
||
Лист |
3 |
|||
Листів |
8 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
4 |
Оформлення документів студента-випускника |
|
|
|
4.1 |
Вилучення особової справи студента-випускника з |
Одна |
0,05 |
16 |
4.2 |
Оформлення для студента-випускника обхідного |
Один |
0,03 |
17 |
4.3 |
Видавання студенту-випускнику документів з |
Один |
0,17 |
18 |
4.4 |
Заповнення бланка витягу з наказу про |
Один |
0,08 |
19 |
5 |
Робота в комісії з розподілу |
|
|
|
5.1 |
Підготовка протоколів до засідання комісії з |
Одна |
0,35 |
20 |
5.2 |
Участь у роботі державної комісії з розподілу |
Одна |
4,00 |
21 |
5.3 |
Остаточне оформлення протоколу після розподілу |
Одна |
0,15 |
22 |
НОРМИ |
Карта |
15 |
||
Лист |
4 |
|||
Листів |
8 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
Оформлення направлення на роботу |
|
|
|
6.1 |
Оформлення направлення на роботу |
Одне |
0,25 |
23 |
6.2 |
Проставлення печаток у канцелярії |
Те ж |
0,02 |
24 |
6.3 |
Видавання направлення під підпис на випускаючій |
– ” – |
0,02 |
25 |
7 |
Підготовка і передавання журналу видачі та |
|
|
|
7.1 |
Оформлення журналу видачі направлень на роботу з |
Одна |
0,25 |
26 |
7.2 |
Передавання протоколів засідання державної |
Один том |
0,33 |
27 |
7.3 |
Оформлення обкладинок на протоколи та журнали |
Те ж |
0,17 |
28 |
7.4 |
Передавання протоколів засідання державної |
– ” – |
0,03 |
29 |
8 |
Робота зі студентами |
|
|
|
8.1 |
Заповнення та видавання довідки з місця Внесення запису в бланк довідки таких даних: П. |
Одна |
0,06 |
30 |
8.2 |
Оформлення запиту до іншого навчального Оформлення запиту до іншого навчального закладу. |
Один |
0,08 |
31 |
НОРМИ |
Карта |
15 |
||
Лист |
5 |
|||
Листів |
8 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
8.3 |
Оформлення зміни прізвища На підставі документів (паспорта, свідоцтва про |
Один |
0,11 |
32 |
8.4 |
Оформлення академічної відпустки На підставі документів про надання академічної |
Те ж |
0,16 |
33 |
8.5 |
Оформлення документів для переведення На підставі наказу про переведення студента з |
Один |
0,12 |
34 |
9 |
Робота з деканатами |
|
|
|
9.1 |
Добір навчальних карток з особових справ |
Одна |
0,08 |
35 |
9.2 |
Добір відомостей про студентів, що захистили |
Один |
0,08 |
36 |
НОРМИ |
Карта |
15 |
||
Лист |
6 |
|||
Листів |
8 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
10 |
Оформлення особової справи студента, який |
|
|
|
10.1 |
Комплектування особової справи студента для |
Одна |
0,5 |
37 |
10.2 |
Внесення запису до книги обліку про переведення |
Один |
0,11 |
38 |
11 |
Підготовка та передавання особових справ |
|
|
|
11.1 |
Добір особових справ за алфавітом |
1000 |
8,00 |
39 |
11.2 |
Перегляд особових справ і комплектування |
Одна |
0,08 |
40 |
11.3 |
Комплектування томів справ за алфавітом, |
Один том |
1,57 |
41 |
11.4 |
Складання опису особових справ для кожного тому |
Те ж |
4,00 |
42 |
11.5 |
Оформлення томів для передавання до архіву |
– ” |
0,55 |
43 |
11.6 |
Складання алфавітних книг особових справ |
Одна |
8,00 |
44 |
11.7 |
Оформлення загального опису особових справ |
Один опис |
0,80 |
45 |
11.8 |
Передавання загального опису особових справ, |
Одна |
0,67 |
46 |
НОРМИ |
Карта |
15 |
||
Лист |
7 |
|||
Листів |
8 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
12 |
Підготовка та передавання наказів по |
|
|
|
12.1 |
Комплектування книг наказів |
Одна |
0,58 |
47 |
12.2 |
Оформлення та нумерація сторінок кожної книги, |
Те ж |
2,55 |
48 |
13 |
Підготовка комплекту документів до обласного |
Один |
2,00 |
49 |
14 |
Робота з іноземними студентами |
|
|
|
14.1 |
Заповнення облікової картки з фотографією |
Одна |
0,08 |
50 |
14.2 |
Заповнення заяви-анкети на реєстрацію паспорта |
Одна |
0,08 |
51 |
14.3 |
Виконання роботи в обласному ВГІРФО УМВС |
Один |
8,00 |
52 |
14.4 |
Складання звіту про роботу з іноземними |
Один звіт |
0,50 |
53 |
НОРМИ |
Карта |
15 |
||
Лист |
8 |
|||
Листів |
8 |
|||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
14.5 |
Підготовка копій наказів про рух (зарахування і |
Один |
0,08 |
54 |
14.6 |
Складання звіту про рух іноземних студентів. |
Один звіт |
0,50 |
55 |
14.7 |
Консультація іноземних студентів |
Одна |
1,00 |
56 |
Розділ 2
Нормативи чисельності працівників, зайнятих добором, розстановкою, підвищенням
кваліфікації (перепідготовкою) та обліком кадрів
кваліфікації (перепідготовкою) та обліком кадрів
НОРМАТИВИ |
Карта |
16 |
|||||||||
Лист |
1 |
||||||||||
Листів |
3 |
||||||||||
Загальна ність працівників на підприємстві (організації) Рз, чол., |
Кількість |
||||||||||
5 |
10 |
20 |
30 |
40 |
50 |
60 |
80 |
100 |
120 |
140 |
|
Нормативна |
|||||||||||
50 |
0,5 |
0,6 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
75 |
0,7 |
0,7 |
0,8 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
100 |
0,8 |
0,8 |
0,9 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
200 |
1,2 |
1,2 |
1,3 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
300 |
1,5 |
1,6 |
1,7 |
1,7 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
400 |
1,8 |
1,9 |
2,0 |
2,1 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
500 |
2,0 |
2,1 |
2,3 |
2,3 |
2,4 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
600 |
2,2 |
2,4 |
2,5 |
2,6 |
2,7 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
700 |
2,4 |
2,6 |
2,8 |
2,9 |
2,9 |
3,0 |
– |
– |
– |
– |
– |
800 |
2,6 |
2,8 |
3,0 |
3,1 |
3,2 |
3,2 |
– |
– |
– |
– |
– |
900 |
2,8 |
3,0 |
3,2 |
3,3 |
3,4 |
3,5 |
3,5 |
– |
– |
– |
– |
1000 |
3,0 |
3,2 |
3,4 |
3,5 |
3,6 |
3,7 |
3,7 |
– |
– |
– |
– |
1500 |
3,8 |
4,0 |
4,3 |
4,4 |
4,6 |
4,6 |
4,7 |
4,8 |
– |
– |
– |
2000 |
4,5 |
4,8 |
5,1 |
5,2 |
5,4 |
5,5 |
5,6 |
5,7 |
– |
– |
– |
2500 |
5,1 |
5,4 |
5,8 |
6,0 |
6,1 |
6,2 |
6,4 |
6,5 |
6,7 |
– |
– |
3000 |
5,6 |
6,0 |
6,4 |
6,6 |
6,8 |
6,9 |
7,1 |
7,2 |
7,4 |
– |
– |
3500 |
6,2 |
6,6 |
7,0 |
7,3 |
7,4 |
7,6 |
7,7 |
7,9 |
8,1 |
8,2 |
– |
4000 |
6,7 |
7,1 |
7,6 |
7,8 |
8,0 |
8,2 |
8,3 |
8,6 |
8,7 |
8,9 |
– |
4500 |
7,1 |
7,6 |
8,1 |
8,4 |
8,6 |
8,8 |
8,9 |
9,2 |
9,4 |
9,5 |
9,6 |
5000 |
7,6 |
8,1 |
8,6 |
8,9 |
9,2 |
9,3 |
9,5 |
9,7 |
9,9 |
10,1 |
10,2 |
5500 |
8,0 |
8,5 |
9,1 |
9,4 |
9,7 |
9,9 |
10,0 |
10,3 |
10,5 |
10,7 |
10,8 |
6000 |
8,4 |
9,0 |
9,6 |
9,9 |
10,2 |
10,4 |
10,6 |
10,8 |
11,1 |
11,2 |
11,4 |
6500 |
8,8 |
9,4 |
10,0 |
10,4 |
10,7 |
10,9 |
11,1 |
11,3 |
11,6 |
11,8 |
11,9 |
7000 |
– |
9,8 |
10,5 |
10,8 |
11,1 |
11,4 |
11,5 |
11,8 |
12,1 |
12,3 |
12,5 |
7500 |
– |
10,2 |
10,9 |
11,3 |
11,6 |
11,8 |
12,0 |
12,3 |
12,6 |
12,8 |
13,0 |
8000 |
– |
10,6 |
11,3 |
11,7 |
12,0 |
12,3 |
12,5 |
12,8 |
13,1 |
13,3 |
13,5 |
8500 |
– |
– |
11,7 |
12,1 |
12,5 |
12,7 |
12,9 |
13,3 |
13,5 |
13,7 |
13,9 |
9000 |
– |
– |
12,1 |
12,5 |
12,9 |
13,1 |
13,4 |
13,7 |
14,0 |
14,2 |
14,4 |
9500 |
– |
– |
12,5 |
12,9 |
13,3 |
13,6 |
13,8 |
14,1 |
14,4 |
14,7 |
14,9 |
10000 |
– |
– |
12,9 |
13,3 |
13,7 |
14,0 |
14,2 |
14,6 |
14,9 |
15,1 |
15,3 |
10500 |
– |
– |
13,2 |
13,7 |
14,1 |
14,4 |
14,6 |
15,0 |
15,3 |
15,5 |
15,8 |
НОРМАТИВИ |
Карта |
16 |
|||||||||
Лист |
2 |
||||||||||
Листів |
3 |
||||||||||
Загальна |
Кількість |
||||||||||
5 |
10 |
20 |
30 |
40 |
50 |
60 |
80 |
100 |
120 |
140 |
|
Нормативна |
|||||||||||
11000 |
– |
– |
– |
14,1 |
14,5 |
14,8 |
15,0 |
15,4 |
15,7 |
16,0 |
16,2 |
11500 |
– |
– |
– |
14,5 |
14,8 |
15,1 |
15,4 |
15,8 |
16,1 |
16,4 |
16,6 |
12000 |
– |
– |
– |
14,8 |
15,2 |
15,5 |
15,8 |
16,2 |
16,5 |
16,8 |
17,0 |
12500 |
– |
– |
– |
15,2 |
15,6 |
15,9 |
16,2 |
16,6 |
16,9 |
17,2 |
17,4 |
13000 |
– |
– |
– |
– |
15,9 |
16,3 |
16,5 |
17,0 |
17,3 |
17,6 |
17,8 |
13500 |
– |
– |
– |
– |
16,3 |
16,6 |
16,9 |
17,3 |
17,7 |
18,0 |
18,2 |
14000 |
– |
– |
– |
– |
16,6 |
17,0 |
17,3 |
17,7 |
18,1 |
18,4 |
18,6 |
14500 |
– |
– |
– |
– |
17,0 |
17,3 |
17,6 |
18,1 |
18,4 |
18,7 |
19,0 |
15000 |
– |
– |
– |
– |
– |
17,7 |
18,0 |
18,4 |
18,8 |
19,1 |
19,4 |
15500 |
– |
– |
– |
– |
– |
18,0 |
18,3 |
18,8 |
19,2 |
19,5 |
19,8 |
16000 |
– |
– |
– |
– |
– |
18,3 |
18,6 |
19,1 |
19,5 |
19,8 |
20,1 |
16500 |
– |
– |
– |
– |
– |
18,7 |
19,0 |
19,5 |
19,9 |
20,2 |
20,5 |
17000 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
19,3 |
19,8 |
20,2 |
20,6 |
20,8 |
17500 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
19,6 |
20,2 |
20,6 |
20,9 |
21,2 |
18000 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
20,0 |
20,5 |
20,9 |
21,2 |
21,5 |
18500 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
20,3 |
20,8 |
21,2 |
21,6 |
21,9 |
19000 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
21,1 |
21,6 |
21,9 |
22,2 |
19500 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
21,5 |
21,9 |
22,3 |
22,6 |
20000 |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
– |
21,8 |
22,2 |
22,6 |
22,9 |
Н = |
НОРМАТИВИ |
Карта |
16 |
||||||
Лист |
3 |
|||||||
Листів |
3 |
|||||||
Поправкові коефіцієнти, що враховують змінені 1 Поправковий коефіцієнт Кк, який враховує |
||||||||
Питома вага робіт, що виконуються на ПЕОМ, %, до |
20 |
30 |
>30 |
|||||
Поправковий коефіцієнт Кк |
1,05 |
1,00 |
0,95 |
|||||
2 |
||||||||
Питома вага чисельності військовозобов’язаних у |
робота не |
15 |
25 |
35 |
>35 |
|||
Поправковий коефіцієнт Кв |
0,9 |
0,95 |
1,00 |
1,05 |
1,10 |
|||
3 |
||||||||
Питома вага чисельності прийнятих (звільнених) |
20 |
35 |
>35 |
|||||
Поправковий коефіцієнт Кі |
1,00 |
1,05 |
1,10 |
|||||
ПРОФЕСІЙНІ
НАЗВИ ПРАЦІВНИКІВ,
ЗАЙНЯТИХ ДОБОРОМ, РОЗСТАНОВКОЮ, ПІДВИЩЕННЯМ КВАЛІФІКАЦІЇ (ПЕРЕПІДГОТОВКОЮ) ТА
ОБЛІКОМ КАДРІВ, ЗГІДНО З КЛАСИФІКАТОРОМ ПРОФЕСІЙ
Код ДК 003-95 |
Професійна |
1232 |
Начальник відділу кадрів |
1237.2 |
Начальник бюро |
3423 |
Інспектор з кадрів |
3439 |
Інспектор з обліку та бронювання |
3443 |
Інспектор з призначення пенсій |
2412.2 |
Економіст з праці |
2445.2 |
Психолог |
(зміни та |
|
Література:
1 Нормативные материалы
по нормированию труда. – М.: Экономика, 1986.
2 Нормирование труда
служащих. Методические рекомендации. – И.: НИИ труда, 1979.
3 Типовые нормы времени
на работы по комплектованию и учету кадров. – М.; Экономика, 1988.
4 Рекомендації щодо
нормування праці в галузях народного господарства. – Краматорськ: НЦП, 1995.
5 Довідник
кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 1, Розділ 1. –
Краматорськ: ЦП, 1998.
6 Класифікатор професій
ДК 003-95. – К.: “Соцінформ”, 2001.
7 Класифікатор професій
ДК 003-95. Зміни та доповнення N 4. – К.: “Соцінформ”, 2002.
____________