...
Реєструйся

Держказначейство: печатка для бюджетних установ обов’язкова


Державна казначейська служба України (Держказначейство; Казначейство) у листі від 08.08.2017 № 16-10/760 нагадує, що 19 липня 2017 року набрав чинності Закон № 1982-VIII, згідно з яким суб’єкт господарювання має право використовувати у своїй діяльності печатки. Тобто з цього часу відбиток печатки не може бути обов’язковим реквізитом будь-якого документа, що подається госпсуб’єктом до органу державної влади або органу місцевого самоврядування. Копія документа вважається засвідченою, якщо на ній проставлено підпис уповноваженої особи такого суб’єкта господарювання або особистий підпис ФОП. Орган державної влади або орган місцевого самоврядування не має права вимагати нотаріального засвідчення вірності копії документа у разі, якщо така встановлена законом.

Водночас у Держказначействі зазначили, що бюджетні установи, які не є органами виконавчої влади, але утримуються за рахунок бюджетних коштів та створені такими органами (наприклад, дошкільні навчальні заклади, загальноосвітні навчальні заклади, заклади охорони здоров’я та інші), мають дотримуватись вимог бюджетного законодавства та проставляти печатки на документах, які надаються органам Казначейства.

Що стосується підтвердних документів, які надаються органам Казначейства разом з Реєстром бюджетних зобов’язань розпорядників (одержувачів) бюджетних коштів/Реєстром фінансових зобов’язань, то згідно з законодавством проставляння відбитка печатки виконавців робіт, які відповідно до укладених договорів виконують для бюджетної установи або одержувача відповідні роботи (надають послуги, поставляють товари), на оригіналах підтвердних документів або їх копіях не є обов’язковим.

Докладніше на цю тему читайте статтю «Застосування печаток з 19 липня 2017 року: чи обов’язково?» Сергія Кравцова у газеті «Кадри і зарплата» № 17, 2017.

Джерело: редакція журналу «Довідник кадровика»

Видання для кадровиків Журнали реєстрації