...
Реєструйся

Функції та можливості е-кабінету роботодавця на порталі Державної служби зайнятості


Електронний кабінет роботодавця — це ваш особистий онлайн-офіс для роботи зі службою зайнятості.

Цей сервіс дозволяє:

  • Економити час на відвідування центру зайнятості.
  • Керувати інформацією про ваше підприємство.
  • Подавати звіти та вакансії онлайн.
  • Отримувати актуальну інформацію про співпрацю з центром зайнятості.

Як отримати доступ до кабінету?

Зареєструвати електронний кабінет за посиланням.

Читайте також: Збільшився мінімальний розмір допомоги по безробіттю

Які можливості надає електронний кабінет?

  • Подання звіту за формою № 3-ПН онлайн.
  • Перегляд резюме кандидатів та підбір працівників.
  • Подання вакансій без звітності 3-ПН.
  • Моніторинг актуальності даних вашого підприємства.
  • Доступ до історії поданих звітів (4-ПН, 1-ПА)
  • Контроль стану укомплектування вакансій.
  • Інформація про направлених центром зайнятості кандидатів.
  • Управління договорами про громадські роботи.
  • Огляд тематики семінарів для роботодавців.
  • Подання заяви на компенсаційні програми.

Читайте також: Розширили перелік осіб, які зможуть отримати ваучери на навчання від держави

Скористайтесь «Електронним кабінетом роботодавця» вже сьогодні, щоб оптимізувати вашу взаємодію зі службою зайнятості та ефективніше управляти процесами найму персоналу!

Джерело: Київський міський центр зайнятості

Передплата на друковану версію «КАДРОВИК.UA» на 2025 рік

Матеріали до теми


Перевірка рішень МСЕК: майже півтисячі посадовців позбавили інвалідності
Міністерство охорони здоров’я України спільно з правоохоронними органами продовжують перевірки рішень медико-соціальних експертних комісій (МСЕК) щодо посадовців. Перевірки проводяться на ...
Роботодавців, які цькують працівників, чекають перевірки і штрафи до 3400 грн – Президент підписав закон
Роботодавців почнуть перевіряти за вчинення цькування стосовно працівників. На час воєнного стану була встановлена відповідна заборона, однак Верховна Рада 15 ...