...
Реєструйся

Новації у правилах ведення і зберігання трудових книжок


Головний державний інспектор Управління Держпраці в Кіровоградській області Ірина Яновська поінформувала, що відповідно до частини другої статті 24 Кодексу законів про працю України (далі — КЗпП) при укладенні трудового договору громадянин зобов’язаний подати паспорт або інший документ, що посвідчує особу, трудову книжку (у разі наявності) або відомості про трудову діяльність з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування, а у випадках, передбачених законодавством, — також документ про освіту (спеціальність, кваліфікацію), про стан здоров’я, відповідний військово-обліковий документ та інші документи.

Згідно з частиною третьою статті 48 КЗпП трудова книжка зберігається у працівника. Власник або уповноважений ним орган на вимогу працівника зобов’язаний вносити до трудової книжки, що зберігається у працівника, записи про прийняття на роботу, переведення та звільнення, заохочення та нагороди за успіхи в роботі.

Видавати працівникам трудові книжки, які зберігаються у роботодавця, наразі підстав немає. Видача всіх наявних трудових книжок працівникам в обов’язковому порядку передбачається після завершення робіт щодо включення Пенсійним фондом України до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників, які мають бути здійснені протягом п’яти років.

Джерело: https://kr.dsp.gov.ua

Матеріали до теми


Мінфін: податкову звітність для ФОП тепер потрібно подавати щомісяця
Міністерство фінансів України змінило порядок подачі податкової звітності для фізичних осіб —підприємців (ФОП) та інших податкових агентів. Відтепер звіт потрібно ...
Мінсоцполітики оприлюднило проєкт Закону про накопичувальне пенсійне забезпечення
Цей законопроєкт визначає правові, економічні та організаційні засади системи загальнообов’язкового накопичувального пенсійного забезпечення, метою якої є формування пенсійних накопичень учасниками ...
Перші кроки у створенні архіву на підприємстві: що потрібно знати
Створення архіву на підприємстві — це не лише юридичний обов’язок, а й важлива частина ефективного управління документами. Належно організований архів полегшує доступ до ...