Окремого порядку щодо оформлення листків непрацездатності, нарахування і виплати матеріального забезпечення у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності у разі запровадження воєнного стану вимогами Закону України від 23 вересня 1999 року № 1105-XIV «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування»(далі — Закон № 1105) не передбачено. Таким чином, якщо у кабінеті страхувальника е-лікарняний набуває статусу «готовий до сплати» роботодавець розпочинає процедуру призначення матеріального забезпечення за таким листком непрацездатності.
Документи для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, по вагітності та пологах розглядаються не пізніше десяти днів з дня їх надходження.
Якщо страхувальник не має можливості перевіряти дані в особистому кабінеті на сайті Пенсійного фонду України, фактично з незалежних від нього причин (впровадження воєнного стану), страхувальник не може виконати вимоги Закону № 1105 щодо своєчасного розгляду документів й ухвалення рішення щодо виплати допомоги по тимчасовій втраті працездатності працівнику, і тому відповідальності за таку затримку він не несе. Разом із тим після відновлення доступу до кабінету страхувальника роботодавець повинен виконати свої обов’язки щодо виплати матеріального забезпечення.
Зазначимо, що відповідно до част. 5 ст. 32 Закону №1105 матеріальне забезпечення має бути виплачено, якщо звернення за його призначенням надійшло не пізніше 12 календарних місяців із дня відновлення працездатності, установлення інвалідності, закінчення відпустки у зв’язку з вагітністю та пологами, смерті застрахованої особи або члена сім’ї, який перебував на її утриманні.