...
Реєструйся

Що робити, якщо роботодавець наразі не має можливості оплатити тимчасову непрацездатність, та чи нестиме він за це відповідальність?


Умови надання допомоги по тимчасовій непрацездатності та тривалість її виплати не змінились. Роботодавець зобов’язаний надавати та оплачувати застрахованим особам у разі настання страхового випадку відповідний вид матеріального забезпечення, страхових виплат та соціальних послуг згідно із законодавством.

Якщо страхувальник (роботодавець) не має можливості перевіряти дані в особистому кабінеті на сайті Пенсійного фонду України фактично з незалежних від нього причин (відсутність доступу до інтернету у зв’язку із воєнним станом), відповідно не може виконати вимоги щодо своєчасного розгляду документів й прийняття рішення щодо виплати допомоги працівнику, тому відповідальності за таку затримку він не несе до закінчення обставин.

Разом із тим, після відновлення доступу до кабінету страхувальника роботодавець зобов’язаний виконати свої обов’язки щодо матеріального забезпечення.

Джерело: Держпраці

Матеріали до теми


Страхові виплати від нещасного випадку на виробництві та профзахворювання за новим Порядком
Постановою правління Пенсійного фонду України від 26 січня 2024 року № 4-1 затвердили Порядок призначення, перерахування та здійснення страхових виплат ...
Про підвищення розміру мінімальної заробітної плати
Мінімальна заробітна плата – це встановлений законом мінімальний розмір оплати праці за виконану працівником місячну (годинну) норму праці. Мінімальна заробітна ...
Терміни розгляду листків непрацездатності для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю і пологами
Підставою для призначення допомоги у зв’язку з вагітністю і пологами є сформований на основі медичного висновку листок непрацездатності — частина ...