...
Реєструйся

Що робити, якщо роботодавець наразі не має можливості оплатити тимчасову непрацездатність, та чи нестиме він за це відповідальність?


Умови надання допомоги по тимчасовій непрацездатності та тривалість її виплати не змінились. Роботодавець зобов’язаний надавати та оплачувати застрахованим особам у разі настання страхового випадку відповідний вид матеріального забезпечення, страхових виплат та соціальних послуг згідно із законодавством.

Якщо страхувальник (роботодавець) не має можливості перевіряти дані в особистому кабінеті на сайті Пенсійного фонду України фактично з незалежних від нього причин (відсутність доступу до інтернету у зв’язку із воєнним станом), відповідно не може виконати вимоги щодо своєчасного розгляду документів й прийняття рішення щодо виплати допомоги працівнику, тому відповідальності за таку затримку він не несе до закінчення обставин.

Разом із тим, після відновлення доступу до кабінету страхувальника роботодавець зобов’язаний виконати свої обов’язки щодо матеріального забезпечення.

Джерело: Держпраці

Матеріали до теми


Внесено зміни до розрахунку середньої зарплати для «лікарняних» та «декретних»
Кабмін постановою від 14 липня 2025 р. № 837 вніс зміни до низки власних постанов щодо загальнообов’язкового державного соціального страхування. Письмові і телефонні КОНСУЛЬТАЦІЇ та інші кадрові ...
Які права працівників на пільги і компенсації за важкі та шкідливі умови праці?
Працівники, зайняті на роботах з важкими та шкідливими умовами праці: Безоплатно забезпечуються: лікувально-профілактичним харчуванням, молоком або рівноцінними харчовими продуктами, газованою ...
ПФУ оновить правила перевірок страхувальників
Пенсійний фонд повторно оприлюднив для обговорення проєкт своєї постанови, яким пропонує затвердити новий Порядок перевірки правильності використання страхувальниками страхових коштів ...