Висновок про призначення одноразової грошової допомоги готується в 10-денний термін.
МВС наказом від 11 січня 2016 року № 4 затвердив Порядок та умови виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) або втрати працездатності поліцейського.
Днем виникнення права на отримання одноразової грошової допомоги є:
- у разі загибелі (смерті) поліцейського — дата смерті, зазначена в свідоцтві про смерть;
- у разі встановлення поліцейському інвалідності або ступеня втрати працездатності без встановлення інвалідності — дата встановлення втрати працездатності, зазначена в довідці медико-соціальної експертної комісії.
Формування пакету документів для призначення і виплати одноразової грошової допомоги у поліції здійснюється фінансовими підрозділами у взаємодії з підрозділами кадрового забезпечення, службами держнагляду за охороною праці та фахівцями військово-лікарської комісії.
Посадові особи поліції в межах своїх повноважень повинні сприяти особам, які мають право на призначення та отримання одноразової грошової допомоги в отриманні та оформленні ними документів, необхідних для своєчасного прийняття рішення про призначення і виплати зазначеної допомоги.
Для виплати одноразової грошової допомоги у разі загибелі (смерті) поліцейського за останнім місцем проходження служби подаються такі документи:
- особами, які мають право на цю виплату, подається заява кожного повнолітнього одержувача, а в разі наявності неповнолітніх дітей — іншого з батьків, опікунів або піклувальників цих дітей про виплату грошової допомоги;
- кадровим підрозділом надається витяг з наказу про виключення загиблого поліцейського зі списків особового складу;
- витяг з особової справи про склад сім’ї загиблого поліцейського.
До заяви додаються копії, які звіряються з оригіналом документа:
1) акта розслідування нещасного випадку та акта, що свідчить про причини та обставини загибелі (смерті) поліцейського;
2) постанови відповідної військово-лікарської комісії про визначення причинного зв’язку поранення, що спричинило смерть поліцейського;
3) свідоцтва про смерть поліцейського;
4) свідоцтва про народження поліцейського — для виплати допомоги батькам загиблого;
5) свідоцтва про шлюб — для виплати грошової допомоги дружині (чоловікові);
6) сторінок паспортів повнолітніх членів сім’ї, батьків і утриманців загиблого з даними про ПІБ і місце реєстрації;
7) свідоцтва про народження дитини — для виплати грошової допомоги дітям;
8) документів членів сім’ї, батьків і утриманців загиблого (померлого), що підтверджують реєстрацію в Держреєстрі фізосіб — платників податків (сторінки паспорта громадянина України — для особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків);
9) рішення районної, районної у містах Києві та Севастополі держадміністрацій, виконавчого органу міської, районної у місті, сільської, селищної ради або суду про встановлення над дитиною-сиротою, дитиною, позбавленою батьківського піклування, опіки, піклування (у разі здійснення опіки чи піклування над дітьми поліцейського);
10) рішення суду, нотаріально засвідчена угода або довідка органу місцевого самоврядування — для підтвердження факту перебування заявника на утриманні загиблого (надають особи, які не були членами сім’ї загиблого (померлого) або перебували на його утриманні).
Фінансові підрозділи в 10-денний термін з дня реєстрації документів готують висновок про призначення одноразової грошової допомоги.
Джерело: ЮРЛІГА