Пенсійний фонд України (далі — ПФУ) пояснює, що причина відхилення заяви-розрахунку одна — це помилки.
В електронних заявах-розрахунках, які подаються за е-лікарняними, найчастіше трапляються такі помилки:
1) неправильно заповнено реквізити страхувальника: місцерозташування (вказано не повністю або з помилками), номер рахунку, МФО банку тощо;
2) не внесено дані щодо приналежності застрахованої особи до пільгової категорії (у разі наявності);
3) є невідповідність між страховим стажем за останні 12 місяців, який застрахована особа набула фактично, і тим, що зазначено в Реєстрі застрахованих осіб;
4) неправильно розраховано суму виплат за листком непрацездатності.
Найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках за паперовими «лікарняними» стосуються даних, які відповідальні особи вводять вручну: як реквізитів самого листка непрацездатності, так й інформації про застраховану особу. Водночас для документального підтвердження скановані копії паперових листків непрацездатності прикріплюються до електронної заяви-розрахунку.
Зверніть увагу, що в заявах-розрахунках зі статусом «не прийнято» причина відхилення відображається у вигляді коментаря (в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ).
Тож для своєчасного отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності потрібно уважно перевіряти всі реквізити й реєстраційні дані.
Довідково: роботодавці, які з певних причин не можуть скористатись електронним кабінетом на вебпорталі електронних послуг ПФУ, можуть скласти заяву-розрахунок у паперовій формі й подати її до будь-якого сервісного центру головного управління Фонду.
Джерело: Пенсійний фонд України