...
Реєструйся

Заяву-розрахунок відхилено: чому так сталося


Пенсійний фонд України (далі — ПФУ) пояснює, що причина відхилення заяви-розрахунку одна — це помилки.

В електронних заявах-розрахунках, які подаються за е-лікарняними, найчастіше трапляються такі помилки:

1) неправильно заповнено реквізити страхувальника: місцерозташування (вказано не повністю або з помилками), номер рахунку, МФО банку тощо;

2) не внесено дані щодо приналежності застрахованої особи до пільгової категорії (у разі наявності);

3) є невідповідність між страховим стажем за останні 12 місяців, який застрахована особа набула фактично, і тим, що зазначено в Реєстрі застрахованих осіб;

4) неправильно розраховано суму виплат за листком непрацездатності.

Найпоширеніші помилки в електронних заявах-розрахунках за паперовими «лікарняними» стосуються даних, які відповідальні особи вводять вручну: як реквізитів самого листка непрацездатності, так й інформації про застраховану особу. Водночас для документального підтвердження скановані копії паперових листків непрацездатності прикріплюються до електронної заяви-розрахунку.

Зверніть увагу, що в заявах-розрахунках зі статусом «не прийнято» причина відхилення відображається у вигляді коментаря (в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг ПФУ).

Тож для своєчасного отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності потрібно уважно перевіряти всі реквізити й реєстраційні дані.

Довідково: роботодавці, які з певних причин не можуть скористатись електронним кабінетом на вебпорталі електронних послуг ПФУ, можуть скласти заяву-розрахунок у паперовій формі й подати її до будь-якого сервісного центру головного управління Фонду.

Джерело: Пенсійний фонд України

Підтримай КАДРОВИК.UA

Матеріали до теми


НАДС проводить презентацію посібника «Новації Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 2 травня 2023 року: коментарі та порівняльний аналіз»
23 травня відбудеться презентація посібника «Новації Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» від 2 травня 2023 року: коментарі ...
Перша психологічна допомогу на робочому місці: хто може надати?
Першу психологічну допомогу (ППД) можуть надавати навчені працівники або штатний психолог. Розмір підприємства, умови роботи, наявні ресурси підкажуть роботодавцю, скільки ...
МОЗ запустило електронну систему забезпечення безперервного професійного розвитку медпрацівників
Безперервний професійний розвиток працівників сфери охорони здоровʼя є однією із передумов забезпечення якості та ефективності медичної допомоги. МОЗ України за ...