Сервіс «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» для кадровика

☎ Сервіс «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» – це:

  1. спілкування з експертом наживо по телефону
  2. жодних автовідповідачів та формальних відповідей
  3. індивідуальний підхід до кожного звернення
  4. швидкий та зручний спосіб отримати інформаційну підтримку із достовірного джерела.
  5. авторитетна думка, що спирається на законодавчі акти та багаторічний досвід експерта-практика, робить консультацію незамінною, коли:
  • потрібна відповідь на складне спірне запитання;
  • хочете бути впевнені у достовірності інформації;
  • хочете отримати швидку відповідь на кадрове запитання;
  • ваша ситуація унікальна та потребує особистого радника;
  • не маєте часу на пошук відповіді на кадрове запитання, а вирішити його потрібно негайно;
  • знайдені відповіді не задовольнили вас, тому що не містять норм законодавства;
  • ви потребуєте додаткових роз’яснень щодо інформації, яку знайшли самостійно тощо.

☎ Як отримати консультацію телефоном?

  1. У кожному номері журналу вказано спеціальний код, що дає можливість отримувати консультаційні послуги, та номер телефону «Гарячої лінії». Код діє протягом 1 місяця.
  2. Зателефонувавши за цим номером, вам потрібно лише назвати код для отримання кваліфікованої консультації.

Консультації надає:

Білоткач Галина Панасівна,
експерт з кадрових питань, економіст за фахом. Досвід роботи у кадрових службах – понад 30 років; у редакції журналу «КАДРОВИК.UA» — більше 10 років.

Час надання консультацій:
щодня по буднях з 09:00 до 13:00


✉ Письмова кадрова консультація – це:

  • Відповідь на ваше запитання у письмовій формі.
  • Зручно, коли треба зафіксувати потрібну інформацію.

✉ Як отримати консультацію?

  1. У ЖИВОМУ ЖУРНАЛІ вказана електронна пошта, на яку передплатники видання можуть відправляти свої кадрові запитання та протягом 1–3 днів отримати кваліфіковану відповідь експерта.
  2. Консультації надаються безкоштовно у будь-якому обсязі.

 

Замовити платну консультацію           Стати передплатником журналу