☎ Сервіс «ГАРЯЧА ЛІНІЯ» – це:
- спілкування з експертом наживо по телефону
- жодних автовідповідачів та формальних відповідей
- індивідуальний підхід до кожного звернення
- швидкий та зручний спосіб отримати інформаційну підтримку із достовірного джерела.
- авторитетна думка, що спирається на законодавчі акти та багаторічний досвід експерта-практика, робить консультацію незамінною, коли:
- потрібна відповідь на складне спірне запитання;
- хочете бути впевнені у достовірності інформації;
- хочете отримати швидку відповідь на кадрове запитання;
- ваша ситуація унікальна та потребує особистого радника;
- не маєте часу на пошук відповіді на кадрове запитання, а вирішити його потрібно негайно;
- знайдені відповіді не задовольнили вас, тому що не містять норм законодавства;
- ви потребуєте додаткових роз’яснень щодо інформації, яку знайшли самостійно тощо.
☎ Як отримати консультацію телефоном?
- У кожному номері журналу вказано спеціальний код, що дає можливість отримувати консультаційні послуги, та номер телефону «Гарячої лінії». Код діє протягом 1 місяця.
- Зателефонувавши за цим номером, вам потрібно лише назвати код для отримання кваліфікованої консультації.
Консультації надає:
Білоткач Галина Панасівна,
експерт з кадрових питань, економіст за фахом. Досвід роботи у кадрових службах – понад 30 років; у редакції журналу «КАДРОВИК.UA» — більше 10 років.
Час надання консультацій:
щодня по буднях з 09:00 до 13:00
✉ Письмова кадрова консультація – це:
- Відповідь на ваше запитання у письмовій формі.
- Зручно, коли треба зафіксувати потрібну інформацію.
✉ Як отримати консультацію?
- У ЖИВОМУ ЖУРНАЛІ вказана електронна пошта, на яку передплатники видання можуть відправляти свої кадрові запитання та протягом 1–3 днів отримати кваліфіковану відповідь експерта.
- Консультації надаються безкоштовно у будь-якому обсязі.