Передплати журнал

Аудит кадрової інформації 2015


National education center «МЕДІА-ПРО» представляє!

АУДИТ КАДРОВОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ самостійно? Легко!

17 грудня, м. Київ 

 

Авторський тренінг В. Ліпчанської,
провідного експерта Всеукраїнської асоціації кадровиків, тренера-практика з досвідом роботи інспектором з питань праці

 

 

Рік добігає кінця, багато чого ще  треба встигнути зробити, наприклад навести порядок у кадровій документації. Слід скласти нову документацію на 2016 рік, адаптувати наявні документи у зв’язку зі змінами в законодавству, а також підготуватися до майбутніх перевірок, бо обмеження, встановлені Законом України № 71, стосуються виключно органів доходів і зборів, а крім того не лише порядок у документації має бути зразковий не лише при очікуванні перевірок, а і на випадок можливих розглядів трудових спорів у суді.

У програмі:

1. Актуалізуємо документи підприємства, що знаходяться у кадровика. Помилки, які частіше всього виявляються при проведенні перевірок. Аналізуємо:
— колективний договір;
— правила внутрішнього трудового розпорядку;
— штатний розпис.

2. Приймаємо працівника на роботу: основну, за сумісництвом, за суміщенням.
— порівняльна характеристика основної роботи та роботи за суміщенням і сумісництвом;
— документи, які слід вимагати при прийомі на роботу працівника;
— роль штатного розпису у прийнятті працівників на роботу;
— Наказ про прийняття на роботу. Повідомлення ДФСУ про прийняття на роботу. Трудовий договір.

2. Види наказів та їх реєстрація. Створюємо накази з персоналу.

3. Проводимо аудит трудових книжок:
— заповнюємо трудову книжку працівникові  вперше;
— внесення записів до трудових книжок;
— особливості виправлення помилок у трудових книжках;
— всі аспекти зміни анкетних даних працівника;
— облік трудових книжок;
— видача трудових книжок при звільненні працівника. Чим загрожує незатребувана трудова книжка.

 4. Особові справи чи особова картка працівника (форма № П-2): що має вестися на підприємстві обов’язково?
— з чого складається особова справа;
— особливості ведення та заповнення особової картинки форми № П-2 за основним та неосновним місцями роботи.

5. Особливості надання відпусток та їх облік.
— графік відпусток: формальність чи необхідність для роботодавця? Його роль у наданні відпусток працівникові;
— порядок надання «чергових», «позачергових», а також нових відпусток;
— строки давності по невикористаним відпусткам;
— компенсація чи відпочинок, що на дати працівникові на його вимогу?

6. Налагоджуємо взаємодію з бухгалтерію. Чітка взаємодія — ідеальна документація.
— аналіз типових бухгалтерських порушень: допоможіть колезі уникнути штрафу;
— бухгалтерські порушення, які є наслідками бездіяльності працівників кадрової служби.

Вартість участі:

1099 грн. (у вартість входять інформаційно-консультаційні послуги, кава-брейки, робочі матеріали, комплект професійних журналів)

799 грн. для передплатників ВД «МЕДІА-ПРО»

Для реєстрації зверніться за тел. (044) 507-2227 (28) – департамент семінарів або seminar@mediapro.com.ua