2 повідомлення / 0 нових
Останнє повідомлення
kowkaa
19 грудня, 2013 - 12:52
Підскажіть будь ласка,  кщо на підприемстві, а точніше ТОВ працює близько 100 чоловік, чи зобов`язане товариство мати не заповнені бланки трудових книжок, якщо так, то в якій кількості? Чи зобовя`зане підприємство надати працівнику трудову книжку, якщо він вперше влаштовується на роботу, чи працівник може сам купити її за свої гроші, а вже потім надати у відділ кадрів.
NAI
Зображення користувача NAI.
Експерт ВАК
19 грудня, 2013 - 14:53
Наказом Мінпраці, Мінюсту, Мінсоцзахисту від 29.07.1993 № 58 затверджена Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників. Відповідно до неї роботодавець зобов’язаний купувати й мати бланки трудових книжок у кількості, достатній для забезпечення ними всіх працівників, на яких роботодавець має вести трудові книжки. Роботодавець зобов’язаний виписати трудову книжку працівникові, який працевлаштовується вперше. При виписуванні трудової книжки роботодавець стягує з працівника суму її вартості. Законодавством не передбачено купування трудових книжок працівниками. Бланки трудових книжок і вкладишів до них зберігаються в бухгалтерії підприємства як документи суворої звітності і видаються за заявкою у підзвіт особі, відповідальній за ведення трудових книжок.