Проект групи компаній «МЕДІА-ПРО»
%count допис / 0 нових
Дар_я
24 липня, 2015 - 14:26
Доброго дня! Допоможіть будь ласка розібратися... Ми - державна установа. До нас звернувся колишній працівник з метою отримання довідки про заробітну плату для обчислення пенсії за 1993-1997 рр. В процесі підготовки довідки виявилося, що особові рахунки за 1992-1993 рр. втрачені і про це є відповідно складений акт. В даній ситуації керуємося постановою КМУ від 05.07.2006 р. № 919. Але виникла суперечність:  "...За відсутності на підприємстві, в установі, організації або в їх правонаступника відповідної професії (посади) заробітна плата визначається виходячи з розміру середньої заробітної плати за аналогічною професією (посадою) на зазначеному підприємстві, в установі, організації або в їх правонаступника, що склалася у кожному місяці роботи, за який втрачено документи. У випадку повної втрати первинних документів про нарахування та виплату підприємствами, установами, організаціями заробітної плати (доходу) за відповідний період заробітна плата визначається за відповідною професією (посадою) на зазначеному підприємстві, в установі, організації за календарний рік, що передує року, з якого призначається пенсія. При цьому коефіцієнт заробітної плати (доходу) застрахованої особи визначається виходячи з розміру середньої заробітної плати працівників, зайнятих у галузях економіки України, за місяць, за який визначається заробітна плата, календарного року, що передує року, з якого призначено пенсію...". Відповідної посади зараз в нашій установі немає, такої як була у 1993р. Як правильно зробити довідку в такому випадку?   Дякую!