Реєструйся

Кабмін вирішив, які витрати відшкодовувати держслужбовцям у зв’язку з відкликанням з відпустки


Кабмін затвердив Порядок відшкодування непередбачених витрат державного службовця у зв’язку з його відкликанням з щорічної основної або додаткової оплачуваних відпусток. Порядок вступає в силу з 1 січня 2013 року, одночасно з новим Законом про держслужбу.

Так, у разі непередбачених витрат у зв’язку з відкликанням з відпустки держслужбовцю відшкодовуються:

1) у разі відкликання його до виїзду на відпочинок, лікування:

  • втрати, пов’язані з поверненням квитків;
  • втрати, пов’язані з розірванням цивільно-правових договорів з організації відпочинку, лікування;
  • втрати, пов’язані з відмовою від бронювання квитків, місць проживання та інших послуг;
  • документально оформлені витрати, пов’язані з правилами в’їзду та перебування в місці відпочинку (оформлення візи, страхування, дозволи, збори тощо);

2) у разі відкликання держслужбовця, який вже знаходиться на відпочинку, лікуванні:

  • втрати, пов’язані із заміною (поверненням) квитка або придбанням нового (у разі неможливості повернути попередній квиток) до місця проживання;
  • витрати за оплачені невикористані дні відпочинку, лікування в разі неповернення відповідних коштів постачальником послуг (втрати при частковому поверненні коштів), у тому числі за цивільно-правовими договорами.