Кожен п’ятий український менеджер оприлюднює негатив про свого роботодавця: опитування


Кожен п’ятий менеджер українських компаній пише негативні відгуки про своє місце роботи в Інтернеті. Про це за результатами проведеного опитування повідомили ЛІГАБізнесІнформ аналітики міжнародного кадрового порталу hh.ua.


Так 22,9% опитаних розповіли, що залишають негативні відгуки в Інтернеті про компанію, в якій працюють, але тільки якщо для цього є вагомі причини. Працівників, які погано відгукуються про свого роботодавця у всіх випадках, лише 0,33%.

Переважна ж більшість респондентів (75,8%) стверджують, що не обмовляють тих, хто платить їм зарплату.

Негативні відгуки в мережі створюють компаніям проблеми з репутацією в усьому світі. Однак зарубіжні експерти вже виробили правила поведінки в таких ситуаціях.

“Є хороший спосіб боротися з так званими “тролями”: замість того, щоб ховати “скелети в шафі”, потрібно діставати їх на загальний огляд. У компанії повинна бути чітка політика: які висловлювання можна коментувати в мережі, а які просто ігнорувати”, — зазначає міжнародний експерт з hr-брендингу Бретт Мінчінгтон.

Водночас негативні відгуки претендента на посаду про попереднього работодавця украй негативно впливають на потенційного роботодавця. Тому експерти ринку праці не радять їх публікувати на своїх сторінках у соціальних мережах.

Результати опитування показали також, що українські менеджери довірятимуть публікаціям в ЗМІ про високу репутацію компанії, тільки якщо самі в цьому переконаються. 10,4% повірять таким повідомленням, якщо в них ітиметься про міжнародні компанії з відомим брендом, 2,1% опитаних довіряють схвальним словам у всіх випадках. А 16,1% менеджерів зазначили, що не довіряють повідомленнями про високу репутацію компаній взагалі.

Опитування проходило на Міжнародному кадровому порталі hh.ua 3-4 жовтня 2011 року. У ньому взяло участь 1,104 тис. респондентів з усіх областей України. 58,9% — кияни, 6,8% — жителі Дніпропетровська та області, 5,9% — донеччани, 4,58% — харків’яни, по 3,2% — львів’яни й одесити. Користувачі порталу — менеджери середньої та вищої ланки. 75% респондентів в даний момент працевлаштовані, а 25% — шукають місце роботи. 51% — жінки, 49% — чоловіки. Всі респонденти анонімні, але з однієї ip-адреси можна було відповісти тільки один раз. Середня заробітна плата, яку вимагають власники резюме на hh.ua, становить 6 тис. грн.

Джерело: biz.liga.net

Основи кадрової справи: максимально просто
Авторський курс підвищення кваліфікації кадровиків від Вікторії Ліпчанської. Вищий рівень