Меблі на замовлення: яку номенклатуру зазначати в податковій накладній


Реквізит податкової накладної «Номенклатура товарів/послуг продавця», який віднесено до складу обов’язкових, має відповідати формулюванню в первинних документах і не повинен містити інших даних.

Приміром, підприємство згідно з договором виконує комплекс робіт із виготовлення, постачання та встановлення комплектів меблів, устаткування й інвентарю для замовника.

Невід’ємною частиною договору є специфікація (додаток 1 до вказаного договору). У специфікації визначені назва, кількість, ціна меблів, устаткування, інвентарю, які постачаються, та зазначається вартість послуг із їх транспортування, тобто товари, які постачаються, та надані послуги, виражені кількісно, мають одиницю виміру, їх можна порахувати.

Отже, у разі постачання меблів та проведення робіт щодо їх установлення, у податковій накладній повинні відображатися показники щодо обсягів постачання меблів і послуги щодо їх встановлення. При цьому в графі 2 податкової накладної необхідно зазначити номенклатуру товарів і послуг щодо проведених робіт згідно зі специфікацією до договору у відповідності з первинними документами, якими супроводжується така операція, а в графах 3.1 і 3.3 податкової накладної вказати коди товарів згідно з УКТ ЗЕД і коди послуг згідно з ДКПП.

Таке роз’яснення надала ДФСУ в ІПК від 26.10.2017 р. № 2391/6/99-99-15-03-02-15/ІПК

Джерело: www.interbuh.com.ua

Видання для кадровиків Журнали реєстрації

Матеріали до теми


Відповіді на запитання щодо дії окремих положень Закону України від 15 березня 2022 року № 2136 «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану»
Звертаємо увагу, що дія Закону України від 15 березня 2022 року № 2136 «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного ...
Щодо обов’язковості штатного розпису
Як зазначено у пункті 1 частини першої статті 40 КЗпП, трудовий договір, укладений на невизначений строк, а також строковий трудовий договір до закінчення ...
Працівник тимчасово відсутній: як правильно оформити виконання його обов’язків?
Виконання обов’язків тимчасово відсутнього працівника — це заміна працівника, відсутнього у зв’язку з хворобою, відпусткою, відрядженням та з інших причин, ...