...
Реєструйся

Начальник відділу без створення відділу та відсутність у штатному розписі працівників відділу


Доброго дня, шановне панство! Я працюю в бюджетній установі і стикнулась з таким явищем як відсутність відділу але наявність начальника відділу. По штатному розпису є тільки посада начальника відділу, але зовсім немає в штатному розписі кількість одиниць-працівників відділу (не передбачені працівники у відділі, передбачений тільки начальник відділу). Я до хрипоти доказую, що нормальні люди, які дружать с головою – логічно розмірковують, що без створення відділу (який повинен бути 2 або більше працівників (рахуючи з начальником) – не може працювати тільки один начальник. Якщо не передбачено в штатному розписі наявність самого відділу та кількість працівників у відділі, то посада тільки одного начальника відділу без самого відділу – це протизаконно та суперечить здоровому глузду. Але роботодавцю – не доказати цих простих істин.

Я в своїх доводах керуюсь наступним законодавством: https://www.kmu.gov.ua/control/uk/cardnpd?docid=249264030

 

та https://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/179-2005-%D0%BF

 

Але я не можу знайти, чим запугати роботодавця (чи є за це відповідальність), щоб він очуняв і включив мізки та здоровий глузд. Чи може Держпраці або колишня КРУ (зараз це державна аудиторська служба) чи фіскальна у своїх висновках вказати на порушення вищевказаного законодавства та тикнути носом керівництво про недопустимість витрачання бюджетних коштів на посаду начальника відділу без існування самого відділу? Дякую!