2 повідомлення / 0 нових
Останнє повідомлення
Oksa22
28 січня, 2014 - 12:19
При передачі мені трудових книжок попередниицею, виявилося що на підприємстві є працівник, який при оформлені на роботу подав лише копію трудової книжки (ксерокопія на звичайному папері, не завірена) і так працює по сьогоднішній день, запису про роботу в нас відповідно немає, бо не було куди писати. Те, що оформили його неправильно, я розумію, але які мої дії зараз, якщо працівник каже, що трудову втратив, а працює тут же три роки - вимагати  чисту трудову чи дублікат? до втрати трудової ми відношення не мали
NAI
Зображення користувача NAI.
Експерт ВАК
28 січня, 2014 - 14:23
Найкращий варіант, в першу чергу для працівника, –  отримання заднім числом дубліката трудової книжки за останнім місцем його роботи (до роботи на вашому підприємстві). А якщо ні, то залишається оформити нову трудову книжку.