...
Реєструйся

Працівників київського метро зобов’язали посміхатися пасажирам


У столичному метрополітені розроблено правила ввічливого спілкування персоналу з пасажирами. Наступними навчать посміхатися маршрутників.

«Наші працівники — і касири, і контролери — повинні посміхатися, є такі внутрішні інструкції, вони повинні бути привітними і ввічливими”, — цитує газета «Сегодня» начальника прес-служби столичного метро Надію Шумак.


За її словами, ввічливості обслуговування сьогодні в метрополітені приділяють багато часу. «Просимо, щоб на поведінку і ставлення до пасажира не впливали ні особисті проблеми, ні інші фактори. Скарги, звичайно, бувають, але кожну з них ми перевіряємо і розбираємо», — говорить Шумак.

Репортери на собі вирішили перевірити привітність контролерів. Обдаровувати посмішками касири на станціях не поспішали, однак і агресії не виявляли.

Неофіційно працівники кажуть, що їх хоч і зобов’язують бути ввічливими, але постійно посміхатися не виходить. «Ви самі подумайте, стільки годин постійно на очах у людей! Так і щелепи звести може», — жартує один із касирів підземки. А інші кажуть: «Якщо народ буде ввічливим, ми й самі підтягнемося. А то ж за цілий день майже ніхто з пасажирів доброго слова не скаже!»

У столичних маршрутках, на водіїв яких у киян багато нарікань, ідею про усмішки теж підтримують. Навчають правил ввічливості також і працівників «Київпастрансу». «У нас навіть спеціальний навчальний комбінат є, ми розробили пам’ятку для кожного працівника — для кондуктора, водія, контролера», — каже перший заступник начальника КП Сергій Литвинов. Щоправда, за його словами, навчання проходять лише новачки, курсів етикету для тих, хто вже працює, немає, хоча ідею підтримують.

А от у службах таксі говорять, що легше відразу взяти на роботу культурну і привітну людину, ніж навчаити когось. «У нашій службі, наприклад, ми жодного навчання не проводимо. Оцінюємо людину при прийманні. Відразу вибираємо найращих та найбільш ввічливих. Навіщо витрачати час на перевиховання?» — сказав нам директор однієї з київських служб таксі Олександр Круліковський.

Джерело: dengi.ua