4 повідомлення / 0 нових
Останнє повідомлення
Андрій56
16 січня, 2013 - 10:17
Бюджетну установу реорганізують - один з її підрозділів зробили юридичною особою, на роботу до якої перевелись співробітники. Умови праці, умови оплати праці, та й все, що врегульовує колдоговір, практично для усіх не змінились. Тільки добавилось адмінперсоналу. Порадьте , будь-ласка, прийняття колдоговору за стандартною процедурою в новому колективі є обов'язковим, чи є якісь шляхи використання існуючого? Колись в генеральній угоді, на мою пам'ять, щось таке було - приєдання, здається,- передбачалось? Дякую.
NAI
Зображення користувача NAI.
Експерт ВАК
16 січня, 2013 - 10:48
Відповідно до частини п’ятої ст. 9 Закону України «Про колективні договори і угоди» та частини четвертої ст. 17 КЗпП у разі реорганізації підприємства колективний договір зберігає чинність протягом строку, на який його укладено, або може бути переглянутий за згодою сторін.
Андрій56
22 січня, 2013 - 10:10
Дякую! Тепер зрозуміло, можемо планувати свої дії. Але ще одне уточнення - а у новоствореній структурі чк правильно діяти - тільки укладати новий колдоговір, чи є якийсь шлях тимчасово користуватись старим - як для реорганізованого підприємства?
NAI
Зображення користувача NAI.
Експерт ВАК
22 січня, 2013 - 10:44
Як діяти вирішувати вам. У вашому випадку, відповідно до Закону, існуючим колдоговором можна користуватися максимум один рік.