4 повідомлення / 0 нових
Останнє повідомлення
mr.Tompson
25 листопада, 2013 - 12:29
Подскажите, пожалуйста, однофорумчане.  в силу специфики деятельности есть офис и ряд удаленных объектов (кафе,  баров и т.д.). Соответственно на каждом объекте разный режим работы. Вот и возник вопрос Как правильно оформить режим работы на том или ином подрпзделении предприятия?. 
NAI
Зображення користувача NAI.
Експерт ВАК
25 листопада, 2013 - 12:43
Питання щодо режиму роботи мають бути врегульовані у Колективному договорі та Правилах внутрішнього трудового розпорядку.
mr.Tompson
25 листопада, 2013 - 17:07
эти правила где-то согласовывать или утверждать нужно?  либо же достаточно будет утвердить приказом по предприятию? 
NAI
Зображення користувача NAI.
Експерт ВАК
25 листопада, 2013 - 17:26
Відповідно до ст. 142 КЗпП трудовий розпорядок на підприємствах, в установах, організаціях визначається правилами внутрішнього трудового розпорядку, які затверджуються трудовими колективами (зборами трудового колективу) за поданням власника або уповноваженого ним органу і профспілкового комітету на основі типових правил.