Законопроектом пропонується впровадження прозорої місцевої дозвільної системи з використання автомобілів в перевезеннях на таксі та перевезеннях на замовлення.
О.Шевчук розробив проект закону «Про перевезення на таксі та перевезення на замовлення» № 11354 для вирішення ряду проблем у даній області. Наприклад, оборот тіньового ринку легкових автомобільних перевезень в масштабах країни складає більше 20 млрд. грн. в рік, в Києві — близько 2 млрд. грн. на рік, відзначає автор в пояснювальній записці до проекту.
На думку депутата, реалізація документа дасть змогу залучити до зареєстрованої підприємницької діяльності у сфері таксомоторних перевезень близько 200 тис. осіб в цілому по країні на умовах спрощеної системи оподаткування та офіційного працевлаштування в легальні автотранспортні підприємства і забезпечить надходження від сплати єдиного податку в сумі 500 млн. грн., а з ЄСВ — на 900 млн. грн. щорічно.
Перевезення легковими автомобілями, які виконуються на підставі публічного договору, належать до перевезень на таксі, а перевезення на підставі письмового договору — до перевезень на замовлення.
Також документом вводиться попередня атестація, за якої шляхом тестування перевіряються знання професійного мінімуму водія таксі. В атестаті зазначається місто (селище міського типу), на території якого його власник отримує право укладати договір на перевезення на таксі від власного імені або від імені роботодавця. Атестат можуть і відібрати, якщо, приміром, водій вчинив порушення, за яке передбачається покарання у вигляді позбавлення права керування транспортними засобами.
Держнагляд за ринком легкових автомобільних перевезень в частині, що виходить за межі безпеки перевезень, автор хоче передати від Мінінфраструктури в МВС.
Крім того, проект містить норми касаемо адмінвідповідальності за порушення законодавства у сфері перевезення на таксі. Згідно зі ст. 24 проекти відповідальність несуть як водії таксі за невиконання своїх обов’язків, так і, наприклад, інформаційно-диспетчерські служби виклику таксі. Що цікаво, розміри штрафів у ряді випадків диференційовані залежно від міста. До прикладу, в Києві порушення обійдеться набагато дорожче, ніж в інших обласних центрах.