Семінари, тренінги, курси, вебінари

Семінар «Трудове законодавство: перезавантаження-2020»

Дати та місця проведення: 
4 грудня 2019 року — м. Львів;
6 грудня 2019 року — м. Дніпро;
10 грудня 2019 року —  м. Одеса;
20 грудня 2019 року —  м. Харків.

У програмі

  • Трудовий кодекс та проблеми застосування нового законодавства.
  • Гарантії працівників та відпустки на межі 2019–2020 років: як зберегти баланс?
  • Новий кодекс, нові перевірки, нові штрафи.
  • Особиста відповідальність кадровика та підприємств  

Великий кадровий саміт «Кадровик-2020: час змін та дій. Перспективи Трудового кодексу»

Дата та місце проведення:
13 грудня 2019 року, м. Київ, готель «Братислава»

У програмі:

  • Точки опори: з’ясуємо, до кого можна звернутися за роз’ясненнями у разі виникнення кадрових запитань.
  • Хто стане помічником і порадником при роботі з новим Трудовим кодексом, а хто — контролером у виконанні нових правил.
  • На скільки змінився рівень відповідальності роботодавця та чи зможемо розраховувати на послаблення контролю в період адаптації до нововведень.
  • Основні проблеми у застосуванні нового законодавства та шляхи їх вирішення.
  • Що робити з боргами за відпустками минулих років та що нового в гарантіях для окремих категорій працівників.
  • Електронний документообіг в кадровій роботі: на що варто звернути особливу увагу та як правильно зберігати паперові документи.
  • Як тепер вести військовий облік на підприємстві. Хто не має права нехтувати військовим обліком. Спілкування з військкоматами та ера диджиталізації: як поєднати.
  • Персональні дані та конфіденційна таємниця — захист і зміни в новому Трудовому кодексі. Відомості про працівника: яка інформація має бути у кадровика «на руках», щоб уникнути фінансових санкцій.

 

Вебінар «7 нестандартних ситуацій для кадровика»

Наприкінці року хочеться згадати найскладніші кадрові ситуації, для того щоб не припуститися їх у майбутньому. 

Ситуація І. У світі загублених трудових книжок.
Ситуація ІІ. Як скласти графік відпусток, щоб не переписувати його в кінці року.
Ситуація ІІІ. Локальні акти роботодавця: не забути внести зміни.
Ситуація ІV. Організація та облік робочого часу: контрольні точки прийдешнього року.
Ситуація V. Вихідні, свята перенось: заплануй, попередь, не порушуй.
Ситуація VІ. Вагітні на підприємстві: до чого готуватися кадровику і роботодавцю.
Ситуація VІI. Строкові трудові договори: як не прострочити.

Відповіді на ці та інші запитання на вебінарі «7 нестандартних ситуацій для кадровика» — 20 листопада!

Лектор вебінару: ВІКТОРІЯ ЛІПЧАНСЬКА, шеф-редактор кадрового напряму Групи компаній «МЕДІА-ПРО» та журналу «КАДРОВИК.UA» .

Вартість участі: 300 грн.

Дата трансляції: 20 листопада.

Час трансляції: початок о 15:00.

Деталі за телефоном — 095 245 17 55 (viber), 044 568 51 38

УВАГА!!!
Для передплатників журналу «КАДРОВИК.UA» VIP за передплатним індексом 89358 участь БЕЗКОШТОВНА!

Таємниці "Класифікатора професій" 22 листопада 2019 року м. Харків

22 листопада 2019 року відбудеться семінар «Таємниці Класифікатора професій. Виправляємо помилки в трудових книжках і штатному розписі» в м. Харкові. Будемо розбиратися з усіма тонкощами роботи з цією немаленькою книгою, а саме:

  1. Окреслимо особливості суміщення посад та застосування англомовних слів у назвах професій.
  2. Перевіримо відповідність кваліфікацій, категорій, освіти працівників та покладеної на них матеріальної відповідальності відповідно до професій.
  3. Визначимо вплив похідних слів на заробітну плату.
  4. Дізнаємося, де взяти офіційний текст Класифікатора професій.
  5. Розповімо, як обрати короткі назви професій та не розширювати їх до величезних розмірів.
  6. З’ясуємо, чи можна бути ініціатором змін до Класифікатора професій.
     

Таємниці "Класифікатора професій" 15 листопада 2019 року м. Дніпро

15 листопада 2019 року відбудеться семінар «Таємниці Класифікатора професій. Виправляємо помилки в трудових книжках і штатному розписі» в м. Дніпрі. Будемо розбиратися з усіма тонкощами роботи з цією немаленькою книгою, а саме:

  1. Окреслимо особливості суміщення посад та застосування англомовних слів у назвах професій.
  2. Перевіримо відповідність кваліфікацій, категорій, освіти працівників та покладеної на них матеріальної відповідальності відповідно до професій.
  3. Визначимо вплив похідних слів на заробітну плату.
  4. Дізнаємося, де взяти офіційний текст Класифікатора професій.
  5. Розповімо, як обрати короткі назви професій та не розширювати їх до величезних розмірів.
  6. З’ясуємо, чи можна бути ініціатором змін до Класифікатора професій.

Дистанційний курс підвищення кваліфікації «Кадровик. Експрес-курс»

Загальний обсяг навчання: 16 год.

Вимоги до учасників курсу:

  •  велике бажання опанувати кадрову справу;
  •  трохи вільного часу;
  •  освіта вища.

Організаційні моменти:

Всі довідкові матеріали курсу розміщені на електронній платформі. Учасники отримують доступ до матеріалів курсу: відеозаписів, презентацій, шаблонів документів, нормативної бази документів, необхідних в роботі. Обов'язковою умовою є наявність в учасників електронної пошти google ..

Курсом передбачається підсумковий контроль знань і умінь слухача. 

За результатами успішного складання підсумкового завдання видається:  

  • сертифікат від організатора про успішне проходження курсу.

 

Дистанційний іntensive-курс «HR-Start»

Все, що потрібно HR-у!

Основне завдання курсу «HR-Start» — підготувати з нуля повноцінного HR-фахівця, спроможного виконувати завдання бізнесу. Навчальна програма курсу складена оптимальним чином, щоб, з одного боку, надати максимум потрібних інструментів і понять, а з іншого — не перевантажити методиками, які будуть більш зрозумілі тільки з першим досвідом.

Курс розрахований на аудиторію, що має інтерес до HR-сфери, з планами побудови кар’єри в цьому напрямку. Наприкінці курсу окремим блоком розглядається питання швидкого і ефективного пошуку роботи і працевлаштування в новій для учасника сфері.
 

Вебінар «Кадрова документація ФОП», 23.08.2019

  • Поєднуєте роботу кадровика з іншою посадою?
  • Прагнете спростити собі життя, спростивши кадровий облік  у ФОП?
  • Переймаєтеся тим, як не пропустити обов’язкове та  важливе?
  • Давно хотіли поставити наболіле кадрове запитання?

Легка можливість отримати важливу інформацію.
Цей формат саме для Вас.

ЛІТНІЙ WORKSHOP

23 серпня, Ліпчанська Вікторія, шеф-редактор кадрового напрямку ВД «Медіа-Про» та журналу «КАДРОВИК.UA», проведе вебінар на тему «Кадрова документація ФОП»

 

Вебінар «Сторітелінг для позитивної репутації роботодавця»

Майстер-клас від Тетяни Пашкіної
Дата проведення: 1 серпня 2019 року, вебінар з 10:00 до 13:00

Сторітелінг — це про захоплюючі емоції, які створюються під час спілкування, це про цікаву та важливу інформацію, яку особливо необхідно донести до співрозмовника, це про спорідненість та вмотивованість. Гарна історія покращує комунікацію і взаєморозуміння в підрозділі, дозволяє краще запам’ятати факти та деталі, сформувати атмосферу довіри. 
Хочете дізнатися, як зацікавити та утримати кандидата? Як знизити рівень тривоги та розсіяти хвилювання на співбесіді? Як ефективно створити команду в емоційній та професійній спільності? 
 

Дистанційний курс «HR Advanced»

Професіоналам HR-менеджменту та рекрутингу!

Головне завдання курсу — розширити світогляд HR-менеджерів як в HR-технологіях, так і в суміжних сферах. Програма курсу охоплює всі потрібні області знань та інструментів для HR-менеджера, який відповідає сучасним бізнес-вимогам. Курс розрахований на професіоналів в HR-сфері з досвідом роботи від 2-х років із широкими запитами і потребами на сучасні знання і підходи.

Освітній проект Видавничого дому «МЕДІА-ПРО», який успішно працює на ринку бізнес-освіти з 2004 року.

Це платформа, яка допомагає професіоналам різного рівня і спеціалізацій розвивати системні й точкові навички в управлінні компанією, кадровому діловодстві, HR тощо.

Наші навчальні програми з-поміж інших вирізняє те, що вони  мають прикладний характер, А їх тематика формується за участю тих, для кого вони призначені. Які би професійні завдання ви  не ставили, відвідавши наші семінари, бізнес-тренінги та конференції, ви обов’язково знайдете шляхи їх досягнення.

Серед спікерів – найкращі експерти, менеджери, стратеги, юристи. Ми пропонуємо обмін досвідом, актуальні кейси, ідеї, поради від провідних представників професії.

КУРСИ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ

Дистанційне навчання для кадровиків зі свідоцтвом державного зразка
КОРПОРАТИВНЕ
НАВЧАННЯ


Розробляємо програму навчання на замовлення
АУДИТ
ДОКУМЕНТАЦІЇ


Надаємо послуги з аудиту кадрової чи екологічної документації підприємства
ПРАКТИЧНІ СЕМІНАРИ
ТА КОНФЕРЕНЦІЇ


Для фахівців з екологічної безпеки та охорони праці, кадрової справи та управління персоналом

План заходів

 

Керівник освітнього напрямку:

Тетяна Ковач
тел. (044) 507-2227 (внутр. 602)
event@mediapro.com.ua    event@kadrovik.com.ua

Успіх – це твій вибір!