...
Реєструйся

Соціальні мережі стають дедалі важливішими для роботи


Навички роботи в соцмережах в 2016 році стають все більш значущими, вважають експерти Світового економічного форуму (WEF). Як пише глава компанії HootSuite Райан Холмс в своїй статті на сайті WEF, використання соціальних медіа для роботи стане однією з головних тендеций цього року, а розрив у навичках користувачів соцмереж буде рости.

Про зростаючу роль соціальних медіа в робочих процесах свідчить популярність таких сервісів як LinkedIn, Slack і очікуваний запуск проекту Facebook At Work. На думку Холмса, часи, коли використання соцмереж в робочий час категорично заборонялося, минають. Компанії впроваджують соціальні інструменти для оптимізації внутрішніх комунікацій, щоб допомогти співробітникам продажів залучити клієнтів, і, звичайно ж, для маркетингу та реклами.

Однак рядові співробітники часто не можуть впоратися з новими завданнями. Серед 2100 компаній, опитаних Harvard Business Review, тільки 12% респондентів, які використовують соціальні медіа, вважають, що вони використовують їх ефективно. Відстають навіть молоді люди, так звані мілленіали, які були виховані на соцмережах. Як пояснює професор соціальних медіа в Syracuse University Вільям Уорд, той факт, що хтось в буквальному сенсі виріс на соціальних медіа, зовсім не робить його експертом в цій сфері.

Ляпи і помилки співробітників, що відповідають за комунікацію компанії в соцмережах, часто призводять до іміджевих втрат, тоді як потенціал соціальних медіа гідно оцінили багато аналітиків. За даними Інституту McKinsey, правильна комунікація здатна залучити від $ 900 млрд до $ 1,3 трлн у світову економіку ( шляхом підвищення продуктивності та залучення клієнтів).

На думку Холмса, в 2016 році компанії будуть інвестувати в навчання співробітників, щоб підвищити їх рівень використання соціальних медіа. Про тенденцію, що намітилася, свідчить зростаюча кількість навчальних програм і програмних пакетів, розроблених з цією метою.

За матеріалом ubr.ua