Розпочався ІІ етап
всеукраїнського конкурсу соціальної реклами «Я хочу жити саме так!»
─ онлайн-голосування за роботи учасників!
20 травня стартує інтернет-голосування за роботи, надіслані на конкурс соціальної реклами «Я хочу жити саме так!».
Сьогодні ж завершено прийом конкурсних робіт.
Конкурс тривав 5 місяців. За цей час до участі надійшло багато креативних, цікавих і оригінальних авторських робіт.
Автор роботи, що набере найбільшу кількість голосів відвідувачів, стане володарем призу глядацьких симпатій.
Конкурс «Я хочу жити саме так!» організований редакцією журналу «Довідник кадровика» з метою надання молоді можливості висловити своє ставлення до тієї чи іншої проблеми, зробити свій внесок у розвиток соціальної реклами, а також залучення молодих талантів до створення соціальної реклами в Україні.
Кожен, хто небайдужий до проблем сьогодення, кому цікава соціальна реклама, до 27 травня може віддати свій голос за роботи, які вважає найдостойнішими, на сайті www.kadrovik.ua.
Роботи оцінюються за темами:
- «Гарна освіта сьогодні – справжній професіонал завтра»;
- «Чиста планета починається із кожного з нас»;
- «Українці – нація здорових людей»;
- «Розумне суспільство проти насильства»;
- «Моя сім’я – моє багатство».
Нагадуємо, що за будь-яку роботу кожен зареєстрований на сайті відвідувач може відати один голос. Кількість робіт, за які може проголосувати кожен, — необмежена.
Результати голосування, а також рішення конкурсної комісії щодо переможців в окремих номінаціях (за темами) конкурсу будуть оприлюднені на сайті 1 червня.
Конкурс проводиться за підтримки Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України.