Доброго дня!
Будь ласка проясніть таке питання:
З 2015 року працюю за контрактом в організації, працюю 40 годин., трудова не у них , а в Відділі кадрів аспірантури (я апірантка). Коли підписувала контракт, в 2015 році, в пункті заробітна плата чітко була встановлена конкретна сума з/п. З 2015 року, з/п піднімали 2 рази. Декілька днів тому всіх зобовязали змінити лист у контракті, з конктретної суми З/п на таке формулювання: .. нарахування з/п згідно з штатним розкладом. мотивували тим, що була аудиторська перевірка і таке формулювання у контракті не правильне, так як Зп підвищувалася… Штатний розклад нікому не показали і не збираються, як стало відомо. При цьому жодного корінця по нарахування З/п не видали, вона відразу йде на картку.
Що очікувати від такої ситуації… Ще такий момент, що через декілька тижднів я йду у декретну відпустку. Хвилює питання, може з таким “новим” формулюванням у контракті ,як .. .нарахування з/п згідно штатного розкладу… змінити декретні виплати?
Наприклад, я отримувала 5000 гривень, по штатному розкладу, з/п могла бути прописана (вже заднім числом) 2000, а інше надбавки чи спонсорька допомога… бо борганізація в якій я працюю, тісно співпрацює з фондами та користується спонсорською допомогою.
Будь ласка, дайте пораду…
Дякую усім!