Дата: 15.05.2025
Початок: 11:00
Тривалість: 2 год
Організатор: журнал «ДІЛОВОДСТВО»
Інструкція з діловодства — це обов’язковий для кожного юридичної особи нормативний документ, що регламентує зміст та організацію виконання процесів з діловодства цієї юридичної особи.
Існують такі види інструкцій з діловодства:
- типова;
- примірна;
- індивідуальна інструкція юридичної особи.
Кожна з них має свої особливості. На вебінарі розглянемо практичні питання щодо розроблення і впровадження індивідуальної інструкції з діловодства.
Ключові питання вебінару
- Аналіз загальнодержавних нормативно-правових актів з питань організації діловодства, а також установчих та інших локальних нормативних документів юридичної особи
- Підготовка проєкту Інструкції з діловодства службою діловодства
- Погодження проєкту з усіма структурними підрозділами юридичної особи та його доопрацювання за наявності отриманих зауважень і пропозицій
- Підписання остаточного варіанту інструкції керівником служби діловодства
- Схвалення на засіданні Експертної комісії юридичної особи
- Погодження з ЕПК державного архіву або ЕК органу вищого рівня
- Затвердження розпорядчим документом з основної діяльності юридичної особи
- Набирання чинності
- Доведення до відома структурних підрозділів юридичної особи
- Перегляд і внесення змін до Інструкції з діловодства на підставі розпорядчого документа
Для кого вебінар
Лекція корисна для:
- діловодів;
- секретарів;
- осіб, відповідальних за діловодство в структурних підрозділах;
- керівників структурних підрозділів;
- помічників керівника юридичної особи.
Зверніть увагу!
- Кожен учасник отримає запис вебінару.
- Презентація і зразки документів окремо НЕ НАДАЮТЬСЯ.
- Видаємо СЕРТИФІКАТ від Академії трудових відносин
Зразки й допоміжні матеріали
Зразки й допоміжні матеріали, що використовуватимуться під час лекції:
- Уніфікована форма інструкції з діловодства;
- Зразок оформлення титульного аркуша;
- Зразок оформлення грифу схвалення;
- Зразок оформлення грифу затвердження;
- Зразок наказу про затвердження Інструкції з діловодства.