Вхід

(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.
(If you're a human, don't change the following field)
Your first name.

80 % заяв на фінансування «лікарняних» подаються в електронному вигляді

Дата публікації: 09.07.2021

Більшість роботодавців уже перейшли на електронний документообіг з Фондом соціального страхування України (далі — Фонд) — близько 80 % заяв-розрахунків, на підставі яких фінансується матеріальне забезпечення, подаються до Фонду онлайн.

Електронний документообіг дозволяє пришвидшити подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам, а в період карантину — обмежити контакти для протидії поширенню коронавірусної інфекції.

Для подання до Фонду електронних документів із застосуванням електронного підпису/печатки страхувальники мають укласти відповідний договір. Це можна зробити, звернувшись до відділень робочих органів виконавчої дирекції ФССУ.

Номери телефонних «гарячих ліній» робочих органів виконавчої дирекції Фонду в регіонах:

 http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/968493

Примірний договір про подання електронних документів до Фонду: 

http://www.fssu.gov.ua/fse/control/main/uk/publish/article/970830

Нагадаємо, саме від дати отримання Фондом заяви-розрахунку залежить дата фінансування матеріального забезпечення застрахованим особам, зокрема, допомог по тимчасовій втраті працездатності, а також по вагітності та пологах.

У разі подання документа в електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису роздрукована заява-розрахунок разом із наданими застрахованими особами документами, на підставі яких призначались окремі виплати та матеріальне забезпечення, зберігається у страхувальника.

Можливість подання заяв-розрахунків і повідомлень про виплату коштів застрахованим особам в електронному вигляді запроваджено з 1 жовтня 2018 року відповідно до постанови правління Фонду від 19.07.2018 № 12.