...
Реєструйся

Адміністрування ЄСВ перекладено з Пенсійного фонду на Міндоходів


За результатами детального опрацювання фахівцями Держпідприємництва проектів постанов правління Пенсійного фонду України, які передбачають реалізацію вимог Закону України «Про внесення змін до деяких законів України у зв’язку з проведенням адміністративної реформи», Голова Служби М. Бродський погодив вказані нормативно-правові акти.

Зокрема, розробником пропонується визнати такими, що втратили чинність:

  • Постанову від 27.09.2010 № 21-3 «Про затвердження Порядку прийняття банками на виконання розрахункових документів на виплату заробітної плати».
  • Постанову «Про визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов правління Пенсійного фонду України».
  • Постанову від 08.10.2010 № 22-2 «Про порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування».
  • Постанову від 19.04.2007 № 7-7 «Про затвердження Порядку подання звітів до Пенсійного фонду України в електронній формі».
  • Постанову від 27.09.2010 № 21-1 «Про затвердження Порядку зарахування в рахунок майбутніх платежів єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування або повернення помилково сплачених коштів».

Метою розроблення даних проектів постанов є приведення нормативно-правових актів Пенсійного фонду України у відповідність до норм чинного законодавства у зв’язку з тим, що згідно з Указом Президента України від 18.03.2013 № 141/2013 «Про Положення про Міністерство доходів і зборів України» питання адміністрування єдиного внеску належить до компетенції вищезазначеного Міністерства. Відтак, формувати Інструкцію про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та Положення про Державний реєстр загальнообов’язкового державного соціального страхування буде Міндоходів України.

За інформацією Держпідприємництва