Працівник у разі хвороби має право на отримання допомоги по тимчасовій непрацездатності, що, як відомо, нараховується на підставі наданого ним роботодавцеві «лікарняного». Аби кошти були виплачені працівникові вчасно і в повному обсязі, листок непрацездатності має бути належним чином «опрацьовано»: прийнято від працівника відповідальною особою, правильно пораховано страховий стаж для надання допомоги по тимчасовій непрацездатності, ухвалено рішення про виплату комісією (уповноваженим) із соціального страхування, спеціально створеною на підприємстві, в установі, організації (підприємство), і лише після цього передано до бухгалтерії, яка має провести виплати. Та й на цьому робота не закінчується, адже ще потрібно скласти звіти та пройти перевірку Фонду соціального страхування України.
Про шлях листка непрацездатності від отримання роботодавцем до його оплати докладно розповімо у Спецвипуску газети «Кадри і зарплата» №19 (139) від 1 жовтня 2019.
Ви дізнаєтесь про:
• Оформлення, видачу і реєстрацію листків непрацездатності
• Обчислення страхового стажу для оплати листків непрацездатності
• Фінансування, повідомлення ФССУ про виплату страхових коштів і відповідальність за порушення порядку їх використання
Нагадуємо також, що передплатники газети «Кадри і Зарплата» можуть поставити особисте запитання експерту, надіславши його на вказаний в номері e-mail, та отримати відповідь у наступному випуску газети.