...
Реєструйся

Анонс журналу «Діловодство» № 4, 2024 (серпень)


Серпневий випуск журналу «Діловодство» присвячено відповідям на запитання читачів. Нагадуємо, що нам можна надсилати листи із запитаннями на електронну пошту dd@mediapro.ua.

Крім цього, варто зазначити, що ви можете замовляти індивідуальні лекції та вебінари. Залишити запит можна на сторінці з послугою Курси і лекції з діловодства. Експерт журналу «Діловодство» розробить програму лекції (тренінгу) спеціально за потребами вашого підприємства.

Темою серпневого номера стала стаття «Як зберегти документи в умовах воєнних дій», адже реалії сьогодення змушують не лише керуватися вимогами законодавства, а й піклуватися про документальний спадок підприємства, зокрема про документи, що стосуються його особового складу (персоналу).

 

Читайте в серпневому випуску «ДІЛОВОДСТВО»

ДІЛОВОДСТВО
Відмітка про отримання копії на наказі (розпорядженні) про звільнення

  • Чи потрібно на наказі про звільнення працівника робити відмітку про те, що колишній працівник отримав копію з цього наказу?
  • Які є варіанти фіксації фактів видавання копій наказів звільненим працівникам?
  • Де реєструються усі розпорядчі документи?

 

ВІДПОВІДАЄМО ЧИТАЧАМ
Знайшовся загублений службовий документ: як чинити з ним
Запитання читача: «Документ, який значився загубленим на підприємстві, знайшовся. Яка процедура передбачена для такої ситуації? Строк зберігання цього документа минув».

Пояснення щодо різновидів класифікації документів
Запитання читача: «Мене прийняли на посаду діловода. Намагаюся з усім розібратися. Поясніть, будь ласка, що таке первинні і вторинні документи, стандартні й індивідуальні, односкладові і складні?».

Вимоги до оформлення «Грифа затвердження» документа
Запитання читача: «Які є вимоги до оформлення «Грифа затвердження» документа? Чому одні документи затверджує керівник установи власним підписом, інші затверджуються наказом?»

Як зберегти документи в умовах воєнних дій
Запитання читача: «Чи є на сьогодні якісь рекомендації від Укрдержархіву про засоби (заходи) збереження паперового архіву підприємства в умовах війни? А зберегти потрібно і установчі документи, і технологічні, конструкторські тощо. На підприємстві архіву як такого нема, є лише діловод із покладанням на нього відповідальності за архів. Номенклатури перебувають у структурних підрозділах».

 

ОФІС
Організація робочих місць та зонування офісного простору

  • Основні вимоги до приміщень, де здійснюються роботи
  • Про робоче місце працівника
  • Санітарно-гігієнічні вимоги до умов праці в офісних приміщеннях
  • Зонування офісного простору

 

ДІЛОВА ІНОЗЕМНА
Лист-вітання для нового працівника

  • Загальні поради
  • Структура листа-вітання
  • Типові фрази та приклади
  • Тест для самоперевірки з ділової іноземної про вітальні листи

 

ЮРИДИЧНА ПІДТРИМКА
Особливості договору страхування сільськогосподарської продукції

  • Державна підтримка сільгоспвиробників
  • Що таке договір страхування та яку інформацію він має містити
  • Обов’язки страхувальника та страховика

 

РОБОТА З ДОКУМЕНТАМИ
Табель обліку використання робочого часу
Для обліку робочого часу працівників підприємств застосовують табель обліку використання робочого часу, який є основним джерелом інформації з цього питання. Типову форму Табеля № П-5 затверджено наказом Держкомстату від 05 грудня 2008 року № 489.

 

ПИШЕМО ПРАВИЛЬНО
Уживання прийменника «по» (Закінчення. Початок у № 3, 2024)

  • Правила та зауваги до вживання прийменника «по»
  • Блоки найпоширеніших помилок, що трапляються з уживанням прийменника «по»
  • Типові помилки та приклади правильного вживання
  • Тест для самоперевірки щодо вживання прийменника «по»

 

ЦІКАВО ЗНАТИ
«Рапорт» та «донесення» у системі української документації: з історії і традицій українських службових документів
Документи, про які піде мова у статті, мали місце в українському діловодстві від початку XVIII століття, пройшовши шлях від загальновживаних документів адміністративних установ різних рівнів і спрямування до сучасних документів вузького призначення, що використовуються нині переважно в діловодстві Збройних Сил України.

 

Читати випуск

Придбати «ДІЛОВОДСТВО»

 

Джерело: журнал «ДІЛОВОДСТВО»


Електронна версія журналу «Діловодство»

  • документаційні процеси
  • ведення журналів реєстрації
  • зразки документів
  • складання й оформлення службових документів
  • особливості роботи архіву на підприємстві
  • функціонування системи електронного документообігу
  • прості форми подання інформації (таблиці, схеми, алгоритми тощо)
  • юридичні консультації щодо документування господарських процесів

0 (800)219-977
podpiska@mediapro.ua
e.dilovodstvo.com

Матеріали до теми


Проєкт Трудового кодексу: що зміниться для роботодавців і працівників
Проєкт нового Трудового кодексу України покликаний модернізувати трудове законодавство, адаптувати його до сучасних умов ринку праці та європейських стандартів. Однак ...
Особливості надання працівникам різних видів матеріальної допомоги
Працівник, який офіційно перебуває в трудових відносинах з роботодавцем, може розраховувати на отримання матеріальної допомоги. Є різні види матеріальної допомоги, ...
Терміни опрацювання при оцифруванні трудової книжки у ПФУ
Завантаження електронного варіанта трудової книжки та інших документів про стаж до Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування ...