...
Реєструйся

Цивільно-правові договори з фізособами пропонують зберігати 75 років


На погодження до ДРС надійшов проект наказу Мінюсту «Про затвердження Змін до Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів».

Зміни до Переліку типових документів, що створюються під час діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування, інших установ, підприємств та організацій, із зазначенням строків зберігання документів, затвердженого Мінюсту від 12.04.2012 р. № 578/5, вносяться у зв’язку із змінами в законодавстві, а також на підставі пропозицій, що надійшли від державних архівів та деяких установ.

Уточнено строки зберігання документів з основної діяльності, наприклад, у статтях 37, 39, 51, 53, 54, 72, 73 вказаного Переліку строк зберігання у графі 4 змінять з 75 років на строк «до ліквідації організації». Строк зберігання 75 років залишено тільки для документів з кадрових питань (особового складу) (цей строк зберігання тепер однаковий як для організацій, у діяльності яких утворюються документи НАФ, так і для організацій, у діяльності яких документи НАФ не створюються).

Деякі документи, наприклад контракти про права та обов’язки керівників організацій, договори цивільно-правового характеру з фізичними особами, навпаки буде віднесено до документів з кадрових питань (особового складу) і строк зберігання змінено на 75 років.

Серед пропонованих змін також збільшити строки зберігання табелів обліку використання робочого часу із 1 до 3  років (при умові завершення перевірки контролюючими органами).

Джерело: www.interbuh.com.ua

Видання для кадровиків Журнали реєстрації

Матеріали до теми


Чи потрібно повідомляти ДПС про прийняття працівника на тимчасові або громадські роботи за направленням центру зайнятості?
Так, потрібно. Організація та проведення громадських робіт здійснюються на підставі договору про організацію і фінансування громадських робіт, який укладається між центром зайнятості та роботодавцем ...
Авторизація та підписання електронних документів за допомогою Дія.Підпис
Доступ до приватної частини Електронного кабінету (особистий кабінет), яка є індивідуальною персоніфікованою вебсторінкою користувача, надається після проходження користувачем електронної ідентифікації ...
Бронювання працівників: роз’яснення юриста
Попри те що захист держави — це конституційний обов’язок громадян України, законодавець передбачив для певної категорії громадян можливість не виконувати ...