Мінекономрозвитку разом із Мінфіном 11 січня 2019 року ухвалили спільний наказ щодо запуску єдиної бази автоматизованого збору, аналізу та зведення фінзвітів та інформації про фіскальні ризики держпідприємств в електронному вигляді. Ця ініціатива має на меті спростити для органів управління процедуру збору та аналізу звітності держпідприємств, її узагальнення та подання до Мінекономрозвитку та Мінфіну, а також зробити зручним для громадськості використання агрегованої фінансової інформації держпідприємств.
Згідно з чинним законодавством всі плани та звіти держпідприємств надаються у паперовому вигляді. Відмова від паперового документообігу на користь електронного, а також автоматизований процес збору звітності вже у готовому електронному вигляді надасть можливість органам управління вивільнити додаткові ресурси та зекономити час для якісного аналізу даних звітів та ефективності використання державної власності замість їхньої звичайної механічної обробки.
Втілення даного проекту надасть можливість оперативніше проводити моніторинг фінансово-господарської діяльності держпідприємств та виявляти фіскальні ризики для більш ефективного управління державним майном.
Публічний портал, на якому будуть відображені агреговані результати діяльності держпідприємств в електронному вигляді, буде запущений в роботу вже у 2019 р.